How to Train Your Dragon

Fantasy, Aventuri, Animaţie, Familie (United States of America)

Dean DeBlois, Chris Sanders

DreamWorks Animation, Mad Hatter Entertainment, Vertigo Entertainment

5 Martie 2010

19 Martie 2010

Bazat pe cartea pentru copii cu acelasi titlu a britanicei Cressida Cowell, filmul de animatie "How to train your dragon" il are in centrul actiunii pe adolescentul Hiccup Horrendous Haddock III, fiul conducatorului unui trib de vikingi pe nume Stoick cel Mare, care nu este considerat potrivit pentru a mosteni pozitia de lider dupa moartea parintelui sau intrucat nu dispune de forta si eroism, desi este inteligent si are un simt al umorului foarte dezvoltat. Hiccup participa alaturi de alti tineri la programul de antrenament de pe insula Berk, acolo unde este invatat sa ucida dragoni, proba pe care trebuie sa o depaseasca cu brio pentru a dovedi ca s-a maturizat fiind aceea de a captura un dragon urias. Spre deosebire de vigurosul lui verisor Snotface Snotlout, care viseaza sa devina seful clanului de vikingi si care captureaza un dragon de talie mare, Hiccup prinde un dragon ranit, pipernicit si fara dinti, cu care se imprieteneste in loc sa il omoare si care il provoaca sa priveasca lumea dintr-un punct de vedere complet diferit.

115 Ordonare după: | |

Aerdna

08.09.2018

Am vazut trailer-ul si pare a fi un film animat foarte bine realizat. Are cate un pic din toate, mai ales umor. Pana si titlul e interesant...

1 6

KingJulien

08.09.2018

Am vazut de curand aceasta animatie si trebuie sa recunosc ca am rams foarte placut impresionata. Avem de-a face cu inca un masterpiece al DreamWorks, care nici de data asta nu au dezamagit intrucat originalitatea subiectului abordat dezarmeaza orice incercare de a critica in mod negativ acest film. Pe langa faptul ca are aventura, umor, actiune si suspans, How to Train Your Dragon are si un puternic scop moralizator deoarece surprinde relatia dintre tata si fiul adolsecent (intre care de multe ori se nasc conflicte datorita comunicarii aproape inexsitente, varstei, asteptarilor prea ridicate etc). Vikingii prezentati aici sunt oarecum paradoxali - acestia reprezinta exemplar comunitatea reala a vikingilor, cu ocupatiile, infatisarea si modul de a trai, insa in acelasi timp, sunt si niste persoane intelepte, intelegatoare (intr-un final) si cu care se pot discuta probleme legate nu atat de partea materiala, cat chestiuni intelectuale, aspecte ale maturizarii, exprimare a sentimentelor etc. Acestui film nu ii lipseste nici macar partea romantica, referindu-ma aici la idila ce se infiripa intre Hiccup si Astrid, evolutia relatiei lor derulandu-se intr-un mod simpatic, stangaci, dar plin de farmec si umor. Cand ma ziceam ca How to Train Your Dragon are si scop moralizator, nu pot sa nu precizez legatura puternica de prietenie si fidelitate care se leaga intre Hiccup si Toothless de-a lungul actiunii, resonsabilitatea si ambitia cu care tanarul viking isi ingrijeste "pet-ul", . Remarcabila este si coloana sonora care intregeste filmul prin acorduri armonioase, domoale sau violente si dinamice de fluier, cimpoi si alte instrumente si care contribuie la evocarea acelei lumi apuse a vikingilor. Un 10 mare cu plus!

2 3

AlinaIrascu

08.09.2018

Mi-a placut la nebunie! Sunt atat de simpatice toate personajele si atat de bine realizate.... Un film captivant si plin de actiune inca de la inceput,care are cateva faze comice foarte bune. De multe ori mi se intamplasa fiu mai bucuroasa ca am ales sa vad un film animat decat un alt gen. 90% din animatii sunt superbe si greu sa iesi din sala de cinema nesatisfacut. Merita vazut,o sa va placa!!!!

16 4