ハウルの動く城

Fantasy, Animaţie, Aventuri (Japan)

Hayao Miyazaki

Studio Ghibli, Buena Vista Home Entertainment, Mitsubishi, d-rights, Tohokushinsha Film Corporation

19 Noiembrie 2004

20 Ianuarie 2021

Hauru no ugoku shiro este o animatie plina de neprevazut, al carei personaj principal este Sofî, o tanara frumoasa ce lucreaza in atelierul de palarii al mamei sale. Fiind blestemata de Vrajitoarea din Pustii, Sofî se transforma intr-o batrana garbovita, iar singura solutie pe care o vede este sa patrunda in casa vrajitorului Hauru, “zburatorul” din pricina caruia fusese vrajita. Ajungand in casa acestuia, ramane ca servitoare, imprietenindu-se cu Calcifer, focul jucaus ce promite sa o ajute sa revina la vechea ei infatisare. La finele unei aventuri primejdioase, ce-i pune insa la incercare curajul, Sofî va descoperi, prin intermediul fiintelor ce o vor inconjura, dragostea, in toate formele ei – pasionala, prieteneasca, maternala si filiala.

Antigona

08.09.2018

O poveste minunata, un "bildungdesen" ce surprinde viatza fada a unei tinere singuratice care iese din anonimat in momentul in care intervine neprevazutul si ce poate mai neprevazut ca dragostea... O iubire incerta, nebuneasca care te duce cu gandul la atmosfera din jurul Magicianului lui Fowles, intr-o varianta ceva mai fantastica...

1 0

kirara

08.09.2018

oau...superb,lam cautat pana lam gasit,si pot sa zic sincer ca nu mia parut rau..e minunat,o poveste atat de incredibila si atat de frumoasa,mia placut tot filmul de la a la z,dar parca sfarsitul are un farmec aparte mult mai deosebit..nici nu exista comparatie intre acest film si altele,nici nu exista altele..this is the number 1...o adevarata capodopera,recomandat tuturor celor ce vor sa soarba din cupa sperantei si a iubirii,dar mai ales a regasirii de sine..:)

0 0

anonim_alex

08.09.2018

Desi am vazut de mult filmul asta, inca imi place si mi`l amintesc ca la inceput. E o poveste superba, incredibila, o capodopera. Imi place mult de Sofi si de cum reuseste sa treaca peste momentele grele. Merita vazut!

0 0