Hulk Vs.

SF, Animaţie, Acțiune, Aventuri, Fantasy (United States of America)

Frank Paur, Sam Liu

Marvel Studios

13 Ianuarie 2009

2 Decembrie 2021

<p align="left">Hulk VS este un film de animatie impartit in doua povesti. Prima dintre ele, Hulk Vs. Wolverine are actiunea plasata in Alberta, Canada. Un mic orasel este distrus in totalitate in urma unui atac al unui monstru mare pe nume Hulk. El trebuie oprit, numai ca Nick Fury nu poate face asta de unul singur. Asa ca solicita / santajeaza pe Wolverine, care pleaca la vanatoare. In incercarea de a-i salva viata lui Bruce Banner (cel care se transforma in Hulk), Wolverine descopera un complot al agentiei Weapon X, care vrea sa-l captureze pe Hulk pentru a profita de pe urma puterii lui.<br /><br />Hulk VS. Thor este cel de-al doilea film, a carui actiune este plasata in Asgard, taramul zeilor nordici. Timp de secole, Loki, un zeu foarte gelos pe fratele sau Thor, a tot cautat o modalitate de a prelua controlul Asgardului. Dar toate bataliile purtate pe acest taram au esuat . Marele rege-zeu Odin se regenereaza, iar Thor si ceilalti zei reprezinta singura linie de aparare a taramului. Numai o singura creatura este capabila sa il infranga pe Thor si ceilalti zei. Loki il "teleporteaza" pe Bruce Banner in acest taram descatusand bestia Hulk care scapa de sub control si distruge totul in calea sa. Thor va trebui sa calatoreasca pana in Infern pentru a opri acest asalt mortal al unei creaturi cu puteri inimaginabile.</p>

BrokenDarkne55

08.09.2018

Si practic despre care e articolul asta? Ca sunt doua filme distincte Hulk vs Thor si Hulk vs Wolverine ? Oricum ambele sunt dragute, mi-a pacut mai mult vs Wolverine, pentru ca apare si Deadpool, care e absolut genial

0 0

ShadowHEK

08.09.2018