Hummingbird

Acțiune, Thriller (United States of America, United Kingdom)

Steven Knight

Lionsgate, Shoebox Films, IM Global

7 Mai 2013

10 Mai 2013

<div>Joey Jones e un veteran al războiului purtat de americani în Afganistan şi şi-a văzut colegii de arme spulberaţi de focul artileriei. Întors din război, Joey a trăit pe străzile Londrei, ca un vagabond fără casă, încercând să uite ce a trăit şi să nu mai intre în alte necazuri. Totuşi, o bandă de mafioţi nemiloşi îl fugăreşte, iar el se ascunde în apartamentul din zona Convent Garden al unui bogătaş, căruia îi fură identitatea. La scurt timp, află că iubita lui însărcinată a fost găsită moartă într-un râu. Joey va trebui acum să-şi folosească conexiunile din mafia chineză pentru a-l descoperi pe făptaş şi a se răzbuna. </div>

dananico

08.09.2018

Traumele razboiului, tineri marcati de tragedia unui razboi oricare si oricand ar fii el.Un film despre problemele pe care nu vrei sa le ai dar ti le fac ceilalti, intriga, crima

11 11

HEROW

08.09.2018

Subiectele filmului sunt cainta de crimele de razboi si razbunarea in acelasi timp cu toate ca nu stiu cum ar putea functiona combinatia asta. In filmul asta apare un fel de poveste de dragoste foarte improbabila in realitate si un Jason Statham care nu rupe metri cubi de oase pe minut de film(din pacate). Concluzionez ca nu mi-a placut prea mult acest film datorita faptului ca aveam alte asteptari(violenta, adrenalina, un fel de Crank mai pe scurt). 6/10

3 6

dan1954

08.09.2018

Am asrteptat acest film si cred ca este mai bun decat PARKER. Un film marca STATHAM, dar cu niste lucruri noi. In acest film noi il vedem intr-un nou fel care nu l-am mai vazut il vedem un "om al strazii" care isi i-a bataie si care nu se indragosteste de cea mai frumoasa actrita a filmului. un film de 4,5 stele merita vazut. Este emotionant , de actiune si te tine cu sufletu-l la gura.

5 6