Hurricane Season

Dramă (United States of America)

Tim Story

Dimension Films, The Story Company, IAM Entertainment

8 Decembrie 2009

27 Mai 2022

All Collins este antrenor de baschet si a ajuns sa aiba una dintre cele mai valoroase echipe din cariera sa. Totul pare sa mearga perfect si spera sa poata castiga in acel sezon campionatul statului Lousiana. Situatia se schimba in urma unui fapt neasteptat:uraganul Katrina devasteaza New Orleans.Totul pare a se fi terminat, echopa pare sa se destrame, insa All gaseste resurse pentru a trece de problemele personale si a face echipa sa renasca asemeni unei pasari phoenix din propria cenusa. El antreneaza la inceput chiar pe asfalt si reuseste sa isi adune echipa din tate colturile orasului, lasand deoparte rivalitatile de orice fel.Problemele personale ale fiecarui jucator reuseste sa le subordoneze echipei, dovedindu-se si un fin psiholog, asa cum trebuie sa fie orice coach. Desigur intampina si greutati.Una dintre ele este convingerea lui Brian, vedeta echipei, dar mai ales a tataluia cestuia sa isi subordoneze talentul ideii de team. Va reusi All si echipa sa sa isi atinga telul?

ioanlaslo

08.09.2018

Ideea ca sportul trebuie sa formeze caractere razbate din fiecare scena a filmului.Pana la urma, catastrofele naturale ii pun pe oameni in fata unor incercari ,scotand la iveala adevaratele caractere umane. Sub presiune, fiecare dintre noi are propriile reactii, iar felul in care punem problema , ne caracterizeaza ca oameni.Filmul are un subiect clasic parca.All Collins este antrenor de baschet si a ajuns sa aiba una dintre cele mai valoroase echipe din cariera sa. Totul pare sa mearga perfect si spera sa poata castiga in acel sezon campionatul statului Lousiana. Situatia se schimba in urma unui fapt neasteptat:uraganul Katrina devasteaza New Orleans.Totul pare a se fi terminat, echopa pare sa se destrame, insa All gaseste resurse pentru a trece de problemele personale si a face echipa sa renasca asemeni unei pasari phoenix din propria cenusa. El antreneaza la inceput chiar pe asfalt si reuseste sa isi adune echipa din tate colturile orasului, lasand deoparte rivalitatile de orice fel.Problemele personale ale fiecarui jucator reuseste sa le subordoneze echipei, dovedindu-se si un fin psiholog, asa cum trebuie sa fie orice coach. Desigur intampina si greutati.Una dintre ele este convingerea lui Brian, vedeta echipei, dar mai ales a tataluia cestuia sa isi subordoneze talentul ideii de team. Va reusi All si echipa sa sa isi atinga telul? Dincolo de aceasta, All trebuie sa aiba grija e familia sa, lovita din plin de catastrofa.Va fi nevoit sa imbine munca sa de la echipa, cu obligatiile de tata si sot.Stim bine ca atunci cand pume passiune in munca pe care o afcem , riscam sa ne "ingropam" in aceasta si sa ignoram multe din cele care ne sunt "alte responsabilitati".All realizeaza insa la timp ca familia sa nu intra la categoria "alte", astfel ca reuseste sa dea si aici exemple de viata. Recomand filmul nu doar sportivilor si iubitorilor baschetului.In find, ca orice sport de echipa, baschetul nu este un scop in sine, ci doar mijlocul pentru a crea oameni adevarati. Iar daca in jurul meu vad antrenori de baschet, care la nivelul celor mici, al copiilor, au grija mai mult de formarea caracterului, decat de rezultatul final al nu stiu carui meci, nu pot decat sa ma bucur.Ideea de "team" si intrebarea "De ce sa renunt?Doar pentru ca este greu? m-a insotit zilele acestea, iar filmul de aici nu a venit decat sa o intregeasca.Eu ii acord un 9,pe care il consider meritat.

3 0

Lucass19

08.09.2018

Un film bun despre cum sa reusesti dupa ce viata iti este intoarsa cu fundul in jos,despre spiritul uman si puterea sa.un film ce merita vazut

0 0

08.09.2018

Un film asa si asa ...cateva faze ok iar povestea foarte buna insa cu toate astea acest film nu a reusit sa-mi placa.Forest Whitaker este de umplutura in acest film iar in rest nu sunt prea multe de spus. Un film asa si asa ... nu-l consider o pierdere de timp insa nu prea m-a impresionat cu nimic.

0 0