Hustle & Flow

Dramă (United States of America)

Craig Brewer, Barry Sonnenfeld

MTV Films

22 Iulie 2005

14 Mai 2021

<p align="justify">    DJay este un neinsemnat traficant de droguri si un proxenet care se ocupa de trei prostituate, nutrind in secret visul de a deveni cantaret de hip-hop si de a pune punct vietii lui banale si chinuite, care ii genereaza un permanent sentiment de insatisfactie. Atunci cand isi procura o claviatura si il reintalneste pe vechiul sau coleg de scoala Key, care este acum tehnician de sunet, DJay decide sa compuna si sa interpreteze cantece hip-hop, dovedind un adevarat talent in acest domeniu si exprimand in versurile sale toate frustrarile unui om simplu care lupta zi de zi pentru supravietuire. Inregistrand primul single intitulat "It's hard out here for a pimp", in care prostituata  insarcinata pe nume Shug asigura backing vocals, DJay incepe o relatie amoroasa cu fata.</p><p align="justify">    Afland ca faimosul rapper Skinny Black va participa la o petrecere in Memphis, DJay se foloseste de pretextul de a introduce marijuana si ii plaseaza vedetei o caseta demo cu muzica lui, pe care insa acesta o distruge fara sa o asculte. Furios, DJay il impusca in brat pe unul dintre insotitorii lui Skinny Black si ajunge la inchisoare, dar intre timp o alta prostituata a lui - Nola - convinge cativa disc jockey de la postul local de radio sa difuzeze cantecele acestuia si ele devin instantaneu hituri. </p>

Rick James

08.09.2018

Intr-o mare de filme proaste in care sunt implicati diferiti rapperi de culoare Hustle&Flow vine ca o palma peste gura data criticilor. Un film excelent care spune poveste unui "peste" care doreste sa devina cantaret incercand sa castige respectul celor din jur. Este povestea tuturor celor care aspira la o viata mai buna, indiferent de obstacolele pe care le intampina.

6 2

rats

08.09.2018

The story.

0 0

KhushiBetty

08.09.2018

Este foarte bun filmul. L-am vazut de nenumarate ori si inca imi doresc sa il revad. Imi place rolul lui Taraji P. Henson si felul cum il interpreteaza. Si Terrence Howard este nu numai un actor bun, dar si un cantaret bun.

1 0