Comedie, Dramă, Istoric (United Kingdom)

Roger Michell, Robert Benton

Richard Nelson

Free Range Films, Daybreak Pictures

7 Decembrie 2012

18 Ianuarie 2013

<p align="justify">În iunie 1939, Franklin Delano Roosevelt şi soţia sa Eleanor se pregătesc să-i întâmpine pe regele George al VI-lea şi pe regina Elisabeta la reşedinţa lor din Hyde Park on Hudson din statul New York, fiind vorba despre prima vizită oficială din istorie a unui monarh britanic în SUA. Casa Regală de la Londra are nevoie disperată de sprijinul politic al preşedintelui nord-american fiindcă este în pragul unei confruntări violente cu Germania nazistă, dar rezolvarea treburilor importante ce ţin de politica externă este obstrucţionată de problemele domestice din căminul lui Roosevelt, soţia, amanta şi mama acestuia conspirând să facă acel week-end greu de uitat. Pe parcursul celor două zile de la finalul săptămânii se va forma nu numai o relaţie specială între cele două naţiuni puternice, dar şi o serie de legături de prietenie şi iubire între personaje, povestea fiind văzută prin ochii lui Margaret Stuckley, vecina, amanta şi verişoara îndepărtată a preşedintelui Roosevelt.</p>

08.09.2018

O comedie la care nu razi, cel putin eu - nu -, o comedie de situatii cu iz istoric, bazata pe un fapt real, cu actori minunati, atmosfera simandicoasa, un film reusit care nu a reusit sa mearga mai departe, dealtfel nici nu putea in concurenta cu alte filme..., un film pe care il recomand.

3 0

KingJulien

08.09.2018

Filmul reda atmosfera foarte placuta de la resedinta de vara a presedintelui Roosevelt si modul in care acesta dezvolta o prietenie aparte cu verisoara lui de gradul 5-6-7, Daisy. Cel mai mult mi-a placut tocmai scenografia si costumele si umorul personajelor, desi nu e o comedie la care sa razi tinandu-te de burta.

1 0

annemarie_s

08.09.2018

O poveste despre latura umana a oamenilor politici, fiecare cu slabiciunile lor - fizice sau de caracter. Pe de alta parte, pana la un punct, fiindca ii are printre personajele principale pe regele George al VI-lea si sotia lui Elisabeta, poate fi vazut si ca o completare la tema tratata in faimosul film ,,Discursul regelui'' de acum cativa ani. Desigur, e o completare din perspectiva americana, insa ne arata ca George al VI-lea a fost unul din cei mai interesanti oameni politici ai secolului trecut, care a trecut cu succes de la o viata de om normal la o prezenta influenta si importanta pe scena publica. Si nu pot sa nu remarc predilectia Hollywoodului de a face, intr-o perioada de criza, filme despre crize mai vechi din istoria omenirii - marea criza economica din 1929 sau al doilea razboi mondial. Bill Murray face un rol bun in chip de Roosevelt, iar favorita mea este scena in tete a tete din biroul prezidential - pana la urma, sprijinul politic.... international se castiga totusi prin sinceritate!

0 0