I Am Legend

Dramă, Horror, Acțiune, Thriller, SF (United States of America)

Francis Lawrence

Village Roadshow Pictures, Weed Road Pictures, Original Film, Warner Bros. Pictures, Heyday Films, Overbrook Entertainment

14 Decembrie 2007

18 Ianuarie 2008

Robert Neville este un cercetător care nu a putut opri răspândirea unui virus teribil, nevindecabil și făcut de om. Imun, Neville este acum ultimul om supraviețuitor în ceea ce a mai rămas din orașul New York și probabil din lume. Timp de 3 ani, Neville a trimis zilnic în eter mesaje radio, disperat să găsească orice alt supraviețuitor care ar mai putea fi pe acolo. Dar el nu este singur.

261 Ordonare după: | |

recoll

08.09.2018

sursa :www.cinemarx.ro Robert Neville (Wi ll Smith) e un savant stralucit, dar nici macar el nu a putut teribilul virus care era de neoprit, incurabil... si facut de om. Intr-un fel imun, Neille este acum ultimul supravietuitor in ceea ce a mai ramas din New York... si poate din intreaga lume, dar nu e singur. Este inconjurat de "infectati", victime ale bolii care s-au transformat in fiinte carnivore care pot trai numai in intuneric si care vor devora sau vor infecta pe oricine sau orice din calea lor. Timp de trei ani, Neville si-a petrecut zilele cautand hrana si provizii si trimitand mesaje radio, disperat sa gaseasca si alti supravietuitori care ar mai putea exista. Intre timp, cei infectati se strecoara prin umbra, urmarind fiecare fiecare miscare a lui Neville, asteptand sa faca o greseala fatala. Poate ultima si cea mai buna speranta a omenirii, Neville este motivat de un singur scop: a gasi o cale de inversare a efectelor bacteriei folosind propriul sau sange imun. Din nefericire, tot sangele sau este si tinta celor infectati. Neville stie ca este in minoritate si in curand ramane fara timp. Filmul este bazat pe romanul omonim al lui Richard Matheson, dar filmul va semana mai mult cu "T he Omega Man" (1971), a doua adaptare cinematografica a filmului, decat cu prima adaptare, "The Last Man on Earth" (1964).

2 6

mdomnita

08.09.2018

Sincer, am auzit multe laude despre acest film. Probabil ca din punct de vedere al actiunii din el merita vazut, si nu a fost un film slab. Cu toate acestea, realizarea filmului lasa de dorit. Partea de animatie a infectatilor este destul de slab realizata dupa parerea mea, nu se compara cu filme mai vechi cum ar fi 28 days later. In schimb, Will Smith isi joaca bine rolul, motiv pentru care filmul merita oarecum vazut. Dar sunt si filme mai bune facute in aceasi perioada....

11 9

encius

08.09.2018

Un film care incepe bine insa cam de la mijloc incolo o ia razna. Adica doctor Neville, un savant stralucit, ca sa citez din descriere, nu reuseste sa isi dea seama ca in fiintele alea inca mai exista sentimentul de afectiune si ca asta e motivul pentru care incep sa il vaneze. In fine, un film bunicel.

3 7