I Love You, Man

Comedie (United States of America)

John Hamburg

The Montecito Picture Company, De Line Pictures, Bernard Gayle Productions

20 Martie 2009

24 Aprilie 2009

<p align="justify">    Peter Klaven este un agent imobiliar de succes, elegant, serios si romantic, care tocmai a cerut-o in casatorie pe femeia visurilor lui pe nume Zooey si se pregateste sa isi organizeze nunta impreuna cu aceasta. Numai ca Peter nu a avut niciodata un prieten suficient de apropiat incat sa ii propuna sa ii fie cavaler de onoare la nunta, motiv pentru care accepta sa mearga la o serie de intalniri bizare cu barbati necunoscuti in incercarea de a gasi persoana potrivita careia sa ii incredinteze aceasta importanta misiune.</p><p align="justify">   Dupa cateva intalniri ratate cu barbati homosexuali care interpreteaza eronat intentiile sale, Peter Klaven il cunoaste pe excentricul, fermecatorul si nonconformistul Sydney Fife, de care se simte instantaneu atras sufleteste si cu care incepe sa petreaca din ce in ce mai multa vreme. Spre disperarea lui Peter, cu cat relatia de prietenie cu Sydney devine mai stransa, cu atat legatura de dragoste cu Zooey pare sa se deterioreze, moment in care este pus in situatia nedorita de a alege intre noul lui amic si logodnica sa. </p>

cinema8

08.09.2018

Un film foarte bun. Paul Rudd & Jason Segel sunt o pereche actoriceasca de invidiat, i-am vazut si in Forgetting Sarah Marshall; potrivire naturala a actorilor care merge de minune. A trecut ceva timp de cand nu am mai vazut o comedie atat de buna si cu umor atat de inteligent. Recomandam filmul tuturor celor care vor sa rada cu pofta la o comedie cu adevarat buna. Nota 9 din partea noastra.

3 6

Lili

08.09.2018

Desi eram sigura ca o sa fie o comedie anosta (trailer-ul nu impresioneaza cu nimic) am fost totusi sa vad si acest film. Am descoperit o poveste formata din cateva momente furate din alte filme de succes ai anilor trecuti, un scenariu slabut si un Paul Rudd chinuit si cu o prestatie actoriceasca sub nivelul afisat in alte productii de acest gen. Ii dau 5 pentru ca am ras o singura data in timpul vizionarii (sigur o sa descoperiti care este "miezul" acestei comedii) si pentru genericul final. Si totusi, cu putina atentie si daruire ar fi putut sa beneficieze de un scenariu decent si relativ original. De vizionat o data si atat !

5 13

diona_sneezy

08.09.2018

Am vazut filmu la cinema si slava domnului ca a fost asa macar am rezistat pana la final ca acasa in juma de ora renuntam. Daca ti-a placut Role Models atunci la fel de mult iti va placea si asta sau la fel de putin. Amandoua filme eu cred ca sunt foarte plictisitoare si lipsite de comicul ala care te face sa razi sanatos. Sunt comedii fade. Si aici Paul Rudd face acelasi rol ca in Rolemodels adica un tip prea serios cu tabieturile lui care totusi umbla in echipa cu un iresponsabil zapacit si cu mare dragoste de viata pe nume Sydnei. Aceasi idee ca reusesc sa devina cei mai buni prieteni doi tipi care au un stil de viata total opus. Filmul are 2-3 faze la care sa mai razi dar in rest extrem de plictisitor si aiurea. Paul Rudd devine unu din actorii aia pe care daca ii vad clar trebuie sa ocolesc filmu. Ca si in rolemodels cel mai de caterinca este nebunu cu care umbla noroc cu ala ca altfel nici ca mai radeai vreun pic. Merita un 5.

1 6