I Love You to Death

Acțiune, Comedie, Crimă (United States of America)

Lawrence Kasdan

TriStar Pictures

6 Aprilie 1990

19 Octombrie 2021

Cu asemenea personaje care vor sa-l vada mort, Joey Bocca are sanse sa nu moara niciodata. Joey munceste impreuna cu Rosalie in pizzeria lor. Ea e convinsa ca el se speteste muncind numai pentru ei, astfel ca toata lumea ei se destrama cand descopera ca el o inselase ani la rand. Fiind de religie catolica, divortul pentru ea iese din discutie, astfel ca, impreuna cu mama sa si cu cel mai bun prieten al ei, hotaraste sa-l ucida pe Joey. Absolut incompetenti ca si criminali, il bat, il otravesc , il impusca, insa Joey ramane impasibil la incercarile lor de a-l ucide.

Mistyc

08.09.2018

am ras foarte tare ,o comedie foarte buna,mi-a placut mult prestatia actorilor,am avut uimirea sa-l vad pe william hurt intr-un astfel de rol,de asemenea m-a incantat tracey ullman ! o recomand cu placere pentru cei ce vor sa se destinda cu o comedie neagra :-) 10/10

3 1

SnowAngel

08.09.2018

Cand Rosalie (Tracey Ullman) afla ca sotul ei, Joey (Kevin Kline), o insala de mai multi ani cu aproape orice femeie disponibila care ii intra in raza vizuala, hotaraste sa-si ia viata. Sfatuita de mama ei sa renunte la solutii radicale, Rosalie trece isi un plan mai bun: sa-l faca pe Joey sa-si platesca infidelitatile cu varf si-ndesat. De aici incepe un intreg circ al incercarilor esuate de a-l omori pe Joey (fiind catolici devotati, divortul iesea din discutie). Nimic insa nu pare sa-i puna capac: nici spaghetele cu barbituricele din abundenta, nici ciomegele in cap, nici gloantele, nici cei doi profesionisti dubiosi (interpretati de William Hurt si Keanu Reeves) angajati in disperare de cauza. Oricat ar parea de incredibil, filmul e bazat pe o poveste adevarata.

2 1

Mistyc

08.09.2018