Comedie (United States of America)

Eric Steven Stahl

Sean McLain, Eric Steven Stahl

Filmquest Pictures

8 Martie 2006

13 Mai 2021

<p>Un pusti de 17 ani are o idee privitor la o noua afacere foarte distractiva si banoasa. Acesta cumpara la mana a doua mini-camere de filmat si incepe sa posteze pe internet diverse filmulete facute de fostii propietari. Siteul sau se numeste <a href="http://www.i-see-you.com/">www.i-see-you.com</a> si devine rapid un succes enorm, deoarece vietile celorlalti sunt incredibil de interesante,nu? Banii incep sa curga pe banda rulanta fiind introdusi in contul baiatului, afacerea prospera pe zi ce trece si totul pare sa decurga excelent,distractia fiind asigurata. Asta pana cand apar probleme,conflicte iar toata afacerea se duce brusc pe apa sambetei, la fel de brusc cum a si aparut.</p>

Madame.wtf

08.09.2018

Un film dat naibii! Ideea e originala si personajele sunt foarte simpatice. In familia Bellinger nimic nu e normal, iar aparitia personajului Ciro duce totul spre dezastru. Un film care chiar merita vazut! Enjoy!

2 1

Badalau

08.09.2018

Super dragut filmul.Nu te plictisesti deloc uitandu-te la el.Am ras pe toata durata lui,deci este o comedie buna.A fost pentru prima data in viata cand mi-am dorit ca numele meu sa fie Ciro.Originara ideea filmului,un show real in direct 24 din 24.Ce prezente feminine,foarte sexy dar si talentate,joaca demential mai ales Rossana Arquette,am ramas umit vazand cat de bine arata la varsta ei(48 de ani la ora filmului).Baelyn Neff este superba,au fost alese foarte bine fetele din film.Foarte amuzant a fost si Beau Bridges,dar nici pe Mathew Botuchis nu pot sa-l uit.O poveste frumoasa,insa noi in Romanica avem si un proverb:banii facuti usor,se duc si mai repede.Frumoasa ideea filmului,nota 9!!!

4 1

BrindusaLia

08.09.2018