I Think I Love My Wife

Comedie, Romantic (India, United States of America)

Chris Rock

Fox Searchlight Pictures

16 Martie 2007

26 Septembrie 2020

<p align="justify">     Un agent de succes de la o firma de investitii de marime mijlocie pe nume Richard Cooper este casatorit de aproximativ 7 ani cu frumoasa educatoare Brenda si au impreuna doi copii reusiti - Kelly si Brian. In clipa in care viata lor de cuplu este afectata de rutina zilnica si cei doi soti isi pierd interesul fata de latura erotica, orientandu-se spre cresterea si educarea copiilor, Richard se transforma treptat intr-un obsedat de sex, care vaneaza cu privirea toate femeile atragatoare de pe strada si concepe planuri fanteziste de a le cuceri si de a le atrage in patul sau. </p><p align="justify">    Situatia se complica atunci cand in viata lui Richard Cooper reapare Nikki Tru, o bomba-sexy de care acesta fusese irezistibil atras inainte de casatoria cu Brenda si care avusese o relatie amoroasa in trecut cu cel mai bun prieten al barbatului - Nelson, pe care il adusese in pragul sinuciderii. Prins in capcana intre o sotie pe care o iubeste, dar care a devenit neglijenta in ceea ce priveste aspectul sau fizic si o potentiala amanta, foarte atenta la modul in care isi selecteaza vestimentatia si accesoriile si care poseda toate secretele artei seductiei, Richard trebuie sa faca o alegere care ii va influenta viitorul personal si profesional. </p>

Patronu

08.09.2018

Filmul e cam fără sens, iar finalul prost. Am găsit totuşi ceva interesant în film, Kerry Washington.