Acțiune, Dramă, Thriller (United States of America, Canada)

Dolph Lundgren

Raul Inglis

Cinetel Films, Icarus BC Productions, Insight Film Studios

9 Februarie 2010

21 Octombrie 2021

Agentul KGB Icarus a ajuns la apogeul carierei sale de asasin profesionist lucrand timp de mai multi ani pe teritoriul Statelor Unite ale Americii, dar atunci cand Uniunea Sovietica s-a destramat, s-a trezit singur intr-o tara straina, fara nimeni pe care sa se poata bizui. Decis sa lase in urma trecutul reprobabil, Icarus isi schimba identitatea luandu-si numele de Edward Genn, se casatoreste, devine tatal unei fetite si incepe o afacere proprie cu o firma de investitii. O intamplare nefericita petrecuta in Hong Kong ii dezvaluie insa adevarata identitate, iar barbatul intelege ca nu poate scapa cu atata usurinta de trecut. Anumiti oameni il vor mort pe Icarus si nu se dau in laturi de la nimic pentru a-si atinge scopurile, chiar daca acest lucru inseamna sa ii vaneze pe membri familiei fostului agent KGB. Luptand sa invinga demonii trecutului, Edward Genn trebuie sa afle cine sunt aceia care il hartuiesc si sa ii anihileze inainte de a fi prea tarziu si inainte de a-si pierde sotia si fiica.

mirceah

08.09.2018

Desi am vazut multe filme cu Dolph Lundgren care au fost din categoria "sa omori timpul",aceasta productie 2010 ,pare mai atent facuta,desi nu lipsesc exagerarile cu armele de foc.S-a maturizat si actorul si, cu timpul, poate i-si descopera filonul de talent adevarat.

0 1

cinematrix

08.09.2018

Pentru fanii Dolph Lundgren sau a filmelor de actiune, Icarus poate fi o alegere buna. Film de actiune (cu alte cuvinte nu-l plasati in alta categorie si nu aveti alte asteptari de la el), nu aduce nimic nou in script, dar nici nu plictiseste; mai sunt cateva lucruri ce nu se leaga, dar pot fi trecute usor cu vederea si urmarit intr-o zi cu prietenii la o bere.

2 3

panacristi

08.09.2018