Aventuri, Animaţie, Familie, Comedie (United States of America)

Mike Thurmeier, Galen T. Chu

Michael J. Wilson

Blue Sky Studios, Twentieth Century Fox Animation

23 Iunie 2016

30 Noiembrie -1

<p>Goana lui Scrat după ghinda care mereu îi scapă printre gheare îl catapultează în cosmos, unde declanșează accidental o serie de evenimente care vor schimba soarta planetei Pământ. Manny, Sid, Diego și restul găștii de mamifere de pe planetă își dau seama curând că ceea ce văd pe cer nu sunt stele căzătoare. Ei își părăsesc adăpostul în grabă și pornesc într-o aventură plină de pericole, dar și de râsete. Vor descoperi teritorii noi și exotice, dar și un nou inamic, fratele cuiva cu care s-au mai înfruntat în trecut. </p>

stamatesharck

08.09.2018

Nu se compara cu celelalte parti dar este destul de bun, parerea mea este ca merita vazut macar odata

0 0

08.09.2018

Seria Ice Age de fiecare data mi-a pus un mare zambet pe fata, de fiecare data am ras cu lacrimi insa acest lucru s-a oprit destul de brusc odata cu acest Collision Course. Chiar a fost destul de slaba aceasta ultima animatie din serie. Incepand cu povestea destul de stupida care ma plictisit ingrozitor, lucrurile proaste au continuat odata cu aparitia unor noi personaje foarte neinteresante iar cele deja cunoscute devenind mult prea apatice, pierzandu-si farmecul. Grafica mi s-a parut mediocra, Diego chiar arata destul de sters, foarte diferit fata de cum il cunostea. Nu prea am inteles de ce Ethan a fost inlocuit aici de Julian, voce Adam Devine, actor pe care nu-l suport deloc. Ca o gluma, probabil Drake nu a mai vrut sa isi imprumute vocea si pentru acest film. Are sens aceasta idee iar astfel personajul Ethan a fost inlocuit. Chiar mi-ar fi placut sa-l aud din nou in Ice Age pe Drizzy. Singurul lucru care a mai salvat putin din esecul acestui film a fost reaparitia lui Buck ( Simon Pegg ) pe care il stiam din Dawn of the Dinosaurs. Acesta mi s-a parut cel mai inspirat personaj si numai cu ajutorul lui am reusit sa stau pana la final. Collision Course este cu siguranta cel mai slab film al seriei. Chiar dezamagitoare acesta noua aventura. Nu stiu daca v-a mai fi vreo noua continuare insa dupa acest film chiar nu are rost sa ma gandesc la acest lucru. Nota 5 cu mare indulgenta. Simon Pegg a salvat acest film de corigenta.

0 0