Ice Age: Continental Drift

Animaţie, Comedie, Aventuri, Familie (United States of America)

Steve Martino, Mike Thurmeier

Twentieth Century Fox Animation, Blue Sky Studios

26 Iunie 2012

6 Iulie 2012

Unul dintre cele mai iubite trio-uri din istoria cinematografiei -Manny ,Diego si Sid- pornesc in cea mai mare aventura a lor dupa ce un cataclism trimite in deriva un intreg continent.<br /><br />Separati de restul turmei, ei folosesc un iceberg pe post de barca improvizata si se lanseaza intr-o epopee maritima in incercarea disperata de a-i gasi pe ceilalti. <br /><br />Inainte sa devina eroi si sa reuseasca imposibilul, Manny si gasca sunt supusi la cele mai grele incercari prin care au trecut vreodata; se confrunta cu tot soiul de creaturi marine exotice, exploreaza cu curaj o noua lume plina de pericole necunoscute si se lupta cu pirati nemilosi.<br /><br />Bineinteles ca din aceasta aventura nu putea lipsi Scrat, a carui reuniune cu ghinda sa blestemata il catapulteaza in locuri in care nicio veverita preistorica nu a mai ajuns vreodata.

swampfire2004

08.09.2018

dupa parerea mea am vazut trailer-ul filmului ice age continental drift si este super, a patra parte a seriei ice age , nu credeam ca o so deie deabea astept sa vad filmulcu personajele mele vavorite:manny,diego,sid,crash,eddie ellie si cel mai amuzant scrat dar au mai aparut si niste personaje noi cu ar fi puiul lui ellie si manny si tot asa.Aici este vorba ca lumea se sfarseste si sid manny diego plutesc pe mare pe un ghetar si se intalnesc cu niste pirati rai.

3 15

mdomnita

08.09.2018

Am ținut neapărat să văd Ice Age 4 în premieră pentru că aveam mari așteptări. Pot să spun că nu m-a dezamăgit. Chiar dacă cei care caută nod în papură ar putea să identifice anumite clișee în cadrul filmului pe mine nu m-a deranjat absolut deloc scenariul. La fel cum ne-am obișnuit cu celelalte animații din seria Ice Age, am rîs cu lacrimi aproape tot timpul filmului. Personajele noi sunt foarte reușite, pe cele vechi le cunoaștem și nu s-au schimbat. Comicul de situație și glumele reușite au avut loc și în acest film și cei de la Blue Sky Studios au menținut ștacheta ridicată și de data asta. Trebuie văzut. La cinema.

19 6

Andre94

08.09.2018

Nu mai aveam rabdare sa ajung la premiera si pot spune ca nu am asteptat degeaba, filmul a fost bestial, amuzant si putin inzestrat cu actiune. Aparitia unor personaje noi printre care si bunica lui Sid au animat toata povestea. Este un film care merita vazut.

10 4