Il Capo Dei Capi

Il Capo Dei Capi

Thriller, Crimă

Alexis Cahill, Enzo Monteleone

31 Iulie 2021

<p>Aceasta mini-serie tv este o fabuloasă descriere a vieții temutului mafiot Salvatore Rina alias Toto Rina care a fost capul cunoscutei familii mafiote Cosa Nostra. Filmul prezintă incursiunea în lumea mafiotă a lui Rina încă din adolescență, atunci când alături de câțiva prieteni intră sub aripa mafiei locale din Corleone dorind să lase în urmă mizeria și sărăcia în care trăiseră. Avansând destul de repede în lumea mafiotă, în scurt timp ei își mută afacerile la Palermo fiind recunoscuți drept clanul Corleonesii. Eliminând pe orcine le stă în cale sau le încurcă afacerile și asasinând pe rând capii mafioți care conduc Cosa Nostra, într-un final Toto Rina rămâne Capo Dei Capi. Crime, bani, droguri și mai presus de toate - puterea sunt cuvintele care definesc acest film.</p>

al3xx95

08.09.2018

acest film merita vazut de toti iubitori de filme cu mafioti ... un film foarte bun si foarte interesant .... eu unul am vazut aceasta mini-serie de 3 ori ... nota 10

6 0

MASTERMKI

08.09.2018

Da adevarul e mult mai crud dar oricum arata ceva din realitatea familiilor de mafioti. Zu' Toto adica unchiul Toto, acest apelativ este sinonim cu respect. Da il recomand tuturor care vor sa stie cum au evoluat treburile in Italia in partea de sud mai bine zis in Sicilia. Filmul e bine realizat si te tine in suspans...nota 9

2 0

Claudiu.Ienache

08.09.2018

Mi-a placut acest film.Am stat 2 zile sa vad toate 6 partile.Filmul spune povestea reala a lui Toto Riina,bestia din Corleone,Sicilia de cand era el adolescent si pana cand a fost prins!Eu il incadrez in top 3 filme cu mafie dupa "The Godfather" si "Once upon a time in America". P.S. Ce mi-a mai placut au fost scenele de la tv,reportajele reale despre crimele gruparii lui,acest lucru dandu-i o autenticitate si valoare si mai mare.

1 1