The Postman (1994)

Il postino

Comedie, Dramă, Romantic (Belgium, France, Italy)

Michael Radford, Massimo Troisi

22 Septembrie 1994

20 Octombrie 2020

<p style="margin: 0cm 0cm 0pt" class="MsoNormal" align="left">Pablo Neruda, faimosul poet chilian, este exilat pe o mica insula din motive politice. Pe aceasta insula fiul somer al unui pescar sarac este angajat sa preia sarcinile suplimentare ale postasului local, data fiind cantitatea mare a corespondentei poetului. </p><p style="margin: 0cm 0cm 0pt" class="MsoNormal" align="left">“Il Postino” – postasul este obligat sa-i livreze scrisorilepersonal. </p><p style="margin: 0cm 0cm 0pt" class="MsoNormal" align="left">Chiar daca are o educatie precara, postasul, citind pe ascuns corespondenta poetului invata sa iubeasca poezia si ii devine confident acestuia. In timp ce se straduia din rasputeri sa isi exprime sentimentele, postasul se indragosteste si are nevoie de ajutorul poetului pentru a-i arata femeii iubite ceea ce simte.</p>

ticu1969

08.09.2018

Se poate sa existe si oameni atat de simpli dar care sa fie in acelasi timp esenta umanitatii? Pablo Neruda a fost un om fericit ca a intalnit un atfel de om, si eu am avut un strop de fericire vazand acest film. Il recomand tuturor ca o purificare!

2 0

KATAKLYSM

08.09.2018

Neruda... Nobel, sa-i cititi memoriile " Marturisesc ca am trait", superb scris la fel ca filmul de fata.

2 0

Gabi-28

08.09.2018

Sublim, mirobolant, genial, sclipitor,magic, divin, angelic, ireal, fantasmagoric, maret, gratios, impresionant, maret, grandios, exceptional, dumnezeiesc, serafimic ... si nu imi mai vin in minte alte sinonime care sa trimita la lumea divina la care te poate purta acest film. Dar oricum, sublim... cum am mai spus... Cine rateaza un asa film, ... sa nu spuna la nimeni ca a vazut vre-unul in viata lui!!!

2 14