Il sangue e la rosa (2008)

Il sangue e la rosa

Romantic

Salvatore Samperi, Luigi Parisi, Luciano Odorisio, Adrian Lyne

2 Septembrie 2008

11 Mai 2021

Este o miniserie TV, formata din 4 capitole, in regia lui Salvatore Samperi, Luigi Paresini, Luciano Odorisio. Este un serial de epoca, care reda intrigi si pasiuni, in Roma in aniilor 1800. In rolurile principale Isabella Orsini si Gabriela Garko, de asemenea mai apar si mari actori ai cinematografiei italiane cum ar fi Giancarlo Giannini, Ornella Muti, Virna Lisi si Alessandra Martines.<br /><br /> <br />

valentina1003

08.09.2018

interesant ca e o productie noua (2009),super filmul cel putin din prima parte pe care am reusit sa o vad ,intriga ,dragoste ranita ,secretele trecutului care vor iesi la iveala ,prietenia dintre doi baieti (un nobil si unul dintr-o familie de muncitori de cariera ) si o fata (fata hangiului )care cu timpul se tranforma in dragoste ,superb filmul ,il urmaresc momentan pe national tv (cel putin aici incepe sa difuzeze si filme mai interesante )

2 0

Magda-Valy

08.09.2018

Isabella Malvolti e o tânără care locuieşte în Cave împreună cu tatăl său. Acesta îşi adoră fiica, însă încearcă să-i mai tempereze puţin personalitatea vulcanică. Isabella însă, curioasă şi inteligentă, nu are nicio intenţie să se comporte asemenea doamnelor secolului său. Amicul ei, Rocco, ştie acest lucru foarte bine, şi nu numai atât, dar se pare că este vrăjit cu totul de temperamentul Isabellei. Curând, de tânara fată se va îndrăgosti şi fiul unui aristocrat, un tânăr pe nume Giulio, care, după moartea tatălui său, se mută în Cave. Acest triunghi al prieteniei, dar şi al iubirii se va destrăma în scurt timp. Însă, după un timp, cei trei se reîntâlnesc la Roma, iar firul poveştii pare să se lege din nou.

1 0

08.09.2018

Descrierea facuta este absolut neavenita si in total dezacord cu cerintele site-ului....prefer cele cateva cuvinte adaugate de Magda - Vali care probabil neavand loc la descriere a facut-o la comentarii

0 0