Il sorpasso

Dramă, Comedie (Italy)

Dino Risi

Dino Risi

Fair Film, Incei Film, Sancro Film

16 Iunie 2021

Roberto, un student la drept timid în Roma, îl întâlnește pe Bruno, un bărbat de 40 de ani, exuberant și capricios, care îl ia la o plimbare cu mașina vara anului 1962. Ei vor petrece două zile împreună, întâlnind atât familia lui Roberto cât și a lui Bruno. Timpul pe care Roberto îl petrece cu Bruno este amuzant, dar câteodată fără milă emoțională și un proces accelerat de maturizare. În timp ce comportamenul ușor de digerat al lui Bruno „l'usage du monde” și succesul societal îi atrage o mare admirație din partea lui Roberto, el realizează de asemenea goliciunea lui Bruno, superficialitatea și nefericirea.

08.09.2018

Comedie cu lacrimi ' inodate in barba"...Regizorul Dino Risi reuseste sa impresioneze cu povestea, ce nu se vrea deloc a fi comedie si nici nu este, a doi barbati complet diferiti. In rolul lui Bruno Cortona, omul exuberant şi capricios , inteligent si laudaros,Vittorio Gassman este incantator. El este omul ce cautand un telefon intr-o zi torida de vara apeleaza la Roberto Mariani/Jean-Louis Trintignant un student timid si complexat si face din el tinta fanfaronadei lui. El vrea sa fie divinizat si este in stare sa faca orice compromis pentru a-si recastiga respectul de sine pierdut. Ideea este atat de banala...si obisnuita, cam toti vrem sa fim vazuti altfel decat suntem in realitate, dar atat de original pusa pe pelicula. Ambii actori sunt fascinanti in interpretare ! Manipularea cu sofatul masinii, cu fetele ce cad la picioarele barbatului matur, curse, intreceri...toate au darul de a impresiona si -ti trebuie forta multa sa supravietuesti momentului cand fanfaronul din tine este descoperit!

1 0

mateicoman

08.09.2018

Mi-a placut mult, e un alt film cu un ciumec model anii '60! Ma bucur ca e un film italian ca "pentru export" si nu de uz intern, ca sigur incepea cu vreo 3 inmormantari si tot atatea parastase. Finalul cred ca e de 10 in opinia brigazii politiei rutiere deoarece ajuta la prevenirea accidentelor!

0 0