Immortals

Fantasy, Acțiune, Dramă (United States of America)

Tarsem Singh, Brad Silberling

Virgin Produced, Mark Canton Productions

10 Noiembrie 2011

11 Noiembrie 2011

<p>La eoni distanta dupa ce Zeii au castigat lupta mitica impotriva Titanilor, un pericol nou ameninta tinutul. Inebunit de putere, regele Hyperion (Mickey Rourke) a declarat razboi impotriva umanitatii. Conducand o imensa armata insetata de sange ai carei soldati au fost desfigurati chiar de el insusi, Hyperion a parjolit Grecia in cautarea legendarului Arc Epirus, o arma cu o putere inimaginabila, faurita in ceruri de catre Ares.<br />Numai cel care detine acest arc poate elibera si controla Titanii , care au fost intemnitati adanc in interiorul zidurilor Muntelui Tartaros inca din zorii timpului. In mainile regelui, arcul ar dezlantui distrugerea asupra omenirii si ar anihila Zeii.  Vechile legi interzic insa interventia Zeilor in conflictele umane, acestia ramanand astfel neputinciosi in fata atacului lui Hyperion ... pana cand un taran pe nume Tezeu (Henry Cavill) se dovedeste a fi singura lor speranta. Ales in secret de catre Zeus, Tezeu trebuie sa isi salveze poporul de setea de razbunare a lui Hyperion si de hoardele acestuia. Conducand un grup de prost-scrisi , printre care preoteasa vizionara Phaedra (Freida Pinto) si sclavul viclean Stavros (Stephen Dorff), eroul Tezeu va incepe revolta impotriva lui Hyperion, sau va privi ruinarea patriei sale si disparitia Zeilor .</p>

alex_il_fenomeno

08.09.2018

a fost un film chiar neasteptat , mai bun decat cum parea la prima vedere , prin povestirea lui sub forma de basm sau legenda , insa intervenind in numeroase momente si comercialul , reprezentat de efectele speciale atat de uimitoare , sau poate de unele exagerari , putin cam prea mare , insa binevenite in povestea filmului . ritmul atat de bun te tine in mijlocul filmului de la un capat la celalalt , neexistand momente de plictiseala . ma asteptam la ceva comercial de la inceput , insa a fost destul de reusit , dupa parerea mea .

2 12

ella_3

08.09.2018

Mickey Rourke are ceva ciudat .Nu stiu cum sa-l definesc. Personal, cateodata mi-e groaza sa-l vad..mai ales dupa atata schimbari suferite de la filmul Nine 1/2 Weeks. Dar, apoi..ma reintorc la el.Probabil si datorita faptului ca e un actor bun.Tousi, e dezamagitor sa vezi ce isi fac actorii propriei persoane din lipsa de .. ocupatie sau ..sanatate mentala. Oricum, filmul pare bun si interesant. Chiar sunt curioasa de cum va fi.

3 9

radu92paul

08.09.2018