In Bruges

Comedie, Dramă, Crimă (United Kingdom, United States of America)

Martin McDonagh

Twins Financing, Blueprint Pictures, Focus Features, Scion Films, Film4 Productions

8 Februarie 2008

29 Septembrie 2020

<p>Bruges, cel mai bine pastrat oras medieval din Belgia, e o destinatie tentanta pentru turistii straini. Insa pentru mercenarii Ray si Ken, ar putea fi destinatia lor finala. Dupa o slujba extrem de dificila, cei doi au fost trimisi de seful lor sa-si petreaca Craciunul si inca cateva saptamani in acest oras pentru a iesi de sub atentia inamicilor. </p><p> </p><p>Astfel, cei doi isi petrec cateva zile comportandu-se ca turisti normali, vizitand toate colturile orasului. Ray, inca bantuit de macelul din Londra uraste acest loc, dar Ken se simte ca acasa aici. Insa cu cat stau mai mult si asteapta telefonul lui Harry, cu atat experienta lor devine mai ireala, avand parte de intalniri ciudate cu localnici, turisti, arta medievala si prostituate daneze. Totodata, Ray se intalneste cu Chloe, o fata care reuseste sa-l cucereasca si care are cateva secrete bine ascunse si destul de intunecate. </p><p>Cand telefonul mult asteptat vine, cei doi intra intr-o lupta pe viata si pe moarte ce are si tente comice pe alocuri si va produce efecte emotionale neasteptate.</p><p> </p>

kluxxl

08.09.2018

Incredibil! Nu as fi crezut vreodata ca un film ca acesta (asa cum am vazut in trailer) ar putea sa ma captiveze si sa ma impresioneze in felul in care a reusit sa o faca In Bruges.Este un film nemaipomenit cu o poveste "sclipitoare" in care Farrell face un rol minunat alaturi de Gleeson si Fiennes.Desi comic in mare parte, cu glume inteligente si un umor bine pus la punct, te face totusi sa traiesti fiecare clipa, sa ajungi sa il urasti, iar mai apoi sa il iubesti pe Ray si sa iti doresti ca filmul sa mai tina inca o data pe atat. Regia este de calitate, cinematografia la fel, povestea este foarte interesanta si la fel de bine creata, iar actorii...in frunte cu Farrell isi joaca rolurile extraordinar, chiar foarte credibil. Filmul este complet, incepe ca si comedie, continua pe o linie dramatica, iar spre sfarsit e un action/suspans, dar cu toate astea umorul isi face simtita prezenta pe tot parcursul. Finalul isi merita toti banii, e aproape magic, desi umpic neverosimil.Oricum am sa va las pe voi sa va formati propiile pareri dupa ce il vizionati. Recomand tuturor, desi nu e chiar pentru toti.

23 10

GreenLand

08.09.2018

un film nemaipomenit! Imi era dor de un film cu Colin Farrell!!

2 2

Andrei_fermecatoru

08.09.2018

SUPERFILM !!! Unul dintre cele mai marfa filme vazute de mine ( trust me, is big deal !! ). Filmul e superb! Doi criminali platitzi ajung, in urma unei lovituri nereushite, sa petreaca cateva zile in care sa li se piarda urma in Belgia, mai precis in Bruges. Firi total diferite, unul admirand cu nesatz cultura si istoria locului,celalalt ( farrel), admitzand sa iasa doar pana la pub-ul din coltz, incearca impreuna sa-si faca cat mai suportabile cele cateva zile petrecute acolo…cateva certuri cu localnicii, cateva betzii, cateva schinburi de focuri si urmariri spectaculoase,…..si perspectivele lor despre viatza si moarte vor fi profund alterate. Filmul este excelent realizat, dialogurile te fac sa razi cu hohote , actziunea si suspansul perfect dozate, desfasurate pe o coloana sonora efectiv superba pe tot parcursul filmului. Colin Farrel face de departe cel mai bun rol din cariera in filmu asta,( thriller combinat perfect cu comedie neagra ), film care chiar merita vazut!!! (premiera in romania pe 28 noiembrie 2008 )….BONUS: -1:cuvantul ” fuck” e repetat de fix 126 ori, ceva de genu cam o data juma pe minut,-2: acentul irlandez al lui Farrel, -3: orashul, Bruges, kiar e superb, ” really, a fuckin’ fairy tale “

12 11