Război, Thriller (United States of America)

Tony Giglio

John E. Deaver, Johnny Hartmann

Pierce/Williams Entertainment, Artisan Entertainment, Splendid Pictures, John Brister Productions

15 Aprilie 2005

20 Septembrie 2021

<p>Adolf Hitler era ferm convins că pentru a câștiga războiul în Europa trebuia să dețină controlul asupra Atlanticului, motiv pentru care Germania și-a mărit producția de submarine, ajungând să lanseze la apă lunar câte 17. Aceste mașinării de luptă denumite U-Boat acționau în grup, distrugând peste 1000 de nave ale aliaților. Președintele SUA și primul ministru britanic au hotărât ca principală prioritate distrugerea acestor submarine. Printre navele de război trimise de americani în zona Oceanului Atlantic se afla și submarinul USS Swordfish, care cu prima ocazie se angajează într-o luptă cu submarinul U-821, urmărit de la 4 km distanță de U-429, luptă în urma căreia atât submarinul german cât și cel american sunt distruse. În urma luptei au supraviețuit doar câțiva oameni de pe vasul american, care au fost luați la bordul lui U-429. Membrii echipajului german sunt revoltați de hotărârea căpitanului lor de a salva prizonierii și a-i preda primului vas de aprovizionare german. Ce nu știe căpitanul Jonas Herdt este că unul dintre prizonierii americani are o formă foarte contagioasă de meningită.</p>

oanabossell

08.09.2018

In enemy hands este un film foarte bun.l am vizionat deoarece in film joaca actorul meu preferat Thomas K.,dar am ramas placut surprins cand am vazut actiunea. e impresionant cum pentru a supravietui oamenii se aliaza cu dusmanul mai lipseau rusii din acest film

1 0

myhaita1

08.09.2018

Un alt film foarte bun lasat uitarii, poate nu e pe placul unora ca e de razboi, dar un film care merita toti banii. Un submarin american este lovit si scufundat in Atlantic de un submarin german U429. Echipajul american care s-a salvat, este luat prizonier de nemti, si este inchis intr-o rezerva a submarinului. In urma unor situatii dramatice ivite de-a lungul filmului, ambele echipaje, chiar daca erau in tabere opuse, sunt fortate de imprejurari sa lucreze impreuna pentru a-si salva vietile lor si pe U429. Merita vazut. mihai

1 0

remyy63

08.09.2018

Excelent jocul actoricesc facut de cei care au dat viata personajelor de pe submarinul german U-429.Buna interpretarea celor de pe USS Swordfish.Chiar daca este un film de razboi,merita vazut,in special de fanii genului.

8 9