In Secret

Dramă, Thriller, Crimă (United States of America)

Charlie Stratton, James Foley

LD Entertainment, Exclusive Media Group, Pioneer Pictures, Wonderful Films PLC, Work in Progress

17 Septembrie 2013

21 Septembrie 2020

<p align="justify">Thérèse, o fată frumoasă orfană de mamă, este obligată de către mătuşa ei să se căsătorească cu egoistul şi bolnăviciosul verişor primar Camille, simţindu-se prinsă în capcana unei căsnicii lipsite de pasiune şi îndrăgostindu-se de carismaticul Laurent LeClaire, împreună cu care plănuieşte să-l ucidă pe soţ pentru a-şi putea trăi în voie povestea de iubire. Complotul funcţionează, iar Camille este înecat în lac şi eliminat din ecuaţie, dar fantoma lui continuă să-i hărţuiască pe cei doi criminali până la punctul în care Laurent nu mai poate picta niciun tablou în care o figură omenească să nu împrumute trăsăturile victimei, iar Thérèse nu mai poate face dragoste cu fostul amant, cu care între timp şi-a oficializat relaţia, fără să simtă prezenţa lui Camille în dormitorul matrimonial. Învrăjbiţi unul împotriva altuia şi ajungând să se deteste din cauza sentimentelor de culpabilitate, Thérèse şi Laurent intenţionează să se omoare reciproc, mai ales că au comis greşeala de a-şi mărturisi crima în faţa mamei paralizate a lui Camille. Ochii acuzatori ai bătrânei, singurii pe care aceasta şi-i mai poate mişca după cele două atacuri vasculare cerebrale pe care le-a suferit din cauza durerii provocate de moartea fiului, îi urmăresc cu ură şi îi înnebunesc pe Thérèse şi Laurent. </p>

08.09.2018

Din descrierea facuta aici de micasirenaramona intuiesc ca va fi o noua adaptare a romanului " Thérèse Raquin " / Emile Zola.Ii vor trebui mult talent si enorm de mult noroc , actritei Elizabeth Olsen sa se intreaca cu Simone Signoret care a facut din acest personaj o capodopera de interpretare.

1 0

Deea.bloom

08.09.2018

am asteptat atat de mult acest film, incat, dupa vizionarea lui am fost complet dezamagita. actiunea mi s-a parut interesanta pana intr-un anumit punct. distributia a fost destul de buna. filmul nu s-a ridicat la nivelul asteptarilor mele. chiar am crezut ca o sa ma impresioneze, dar actiunea devine previzibila. sfasitul te aduce oarecum la realitate.

0 0

MariSperante

08.09.2018

Da, într-adevăr, Thérèse Raquin de Zola. Hai să nu fim răutăcioşi totuşi, o fi fost Simon Signoret strălucitoare în rolul Thérèsei, dar asta nu înseamnă că alţii nu ar reuşi în maniera lor ( nu se poate să nu ridici din sprâncene văzând-o pe Elizabeth Olsen aruncându-se cu vitejie într-un astfel de rol ). Dar se pare că norocul le surâde celor curajoşi. Mai mult, avem şi o Jessica Lange cu o interpretare de excepţie. Cât despre finalul previzibil, asta se poate spune şi dacă citeşti cartea lui Zola, însă intenţia scriitorului este cu totul alta, nu degeaba este numită cartea drept fiind una dintre cele mai reprezentative ale naturalismului din literatura franceză. Iar Charlie Stratton a reuşit să demonstreze asta. .

1 0