In Time

Acțiune, Thriller, SF (United States of America)

Andrew Niccol

Strike Entertainment, Regency Enterprises, New Regency Pictures

27 Octombrie 2011

28 Octombrie 2011

În viitorul nu prea îndepărtat, gena de îmbătrânire a fost oprită. Pentru a evita suprapopularea, timpul a devenit moneda și modul în care oamenii plătesc pentru lux și necesități. Bogații pot trăi pentru totdeauna, în timp ce restul încearcă să negocieze pentru nemurirea lor. Un tânăr sărman care dă peste o avere de timp, deși prea târziu pentru a-și ajuta mama. El ajunge pe fugă de o forță de poliție coruptă, cunoscută sub numele de „ păstrătorii timpului”.

118 Ordonare după: | |

maroknu

08.09.2018

Filmul este bun, actorii de zile mari :), scenariul e super bine realizat....imi place! m-a pus serios pe ganduri, mi-a luat ceva timp sa ma rup din poveste!

2 4

Claudizzz

08.09.2018

so smecher filmul asta...ideea filmului e geniala si noua adica nu e film de duzina...distributia este si ea buna eu ii dau 10

3 12

Red_Bull_Red

08.09.2018

Pot spune ca e chiar absurd marea parte din acest film. Vorbesc pt cei care au vazut acest film recent. Spre exemplu Will Salas planifica sa opreasca acest sistem sau cel putin sa-l distruga, dupa ce acesta primeste in dar 100 de ani de la cel care se sinucide, Hamilton parca. Ajuns acolo o intalneste pe fata magnatului financiar. Cu ajutorul ei reuseste sa scape din oras, Will fiind pus sub urmarire de catre "Cronometrorii". Intrebare : daca nu ar fi dat peste aceasta tanara, cum ar fi reusit planul sau oare ce final ar mai fi avut Salas. Ar mai fi evadat? Si o alta idee pe care vreau s-o evidentiez. Principiul de a lua de la cei bogati si a da la saraci este unul vechi, se pare ca este insa pus in scena, insa de data aceasta timpul insemnand bani. Si totusi, in acest sistem al ceasului electronic sau ce o fi, batrani de ce nu pot fi? Toata lumea trebuie sa aibe intre 20 si 30 de ani, pana cand astepti sa se scurga ceasul? Imi pare rau, dar nota mea pentru acest film este un 5. In afara de faptul ca Justin T. joaca foarte bine si filmul are un grad de actiune bine relatat si pus in evidenta, impletit cu tehnicile de seductie prezentate in relatia celor 2, filmul nu prezinta un scenariu credibil si nici un sfarsit compromitator. Daca chiar sunteti curiosi, mergeti sa-l vedeti la cinema, altfel nu e nici o pierdere.

2 9