Dramă, Romantic, Război (Russia, United Kingdom)

Tom Roberts, Jürgen Roland, Walter Boos

Simon van der Borgh

Thema Production, Peace Arch Films

16 Mai 2007

30 Noiembrie 2020

In 1946 in Leningrad, in prima iarna dupa al II-lea rãzboi mondial, intr-un lagar de tranzit pentru femei este adus un grup de prizonieri germani. Intalnirea dintre cele doua grupuri – gardiencele, femei, care toate au suferit de foame in timpul celor trei ani de blocada, si tuturor le-a murit cineva ucis de catre nemti si prizonierii, veniti dintr-un lagar de munca siberian – se transforma intr-o incercare de depasire a ororilor petrecute in razboi.Sub controlul absolut, omnipotent si omniprezent al NKVD-ului, intre cele doua grupuri se stabilesc relatii, se infiripa idile si se incearca redescoperirea umanitatii pierdute .

cristimarc

08.09.2018

Ca la toate povestile de dragoste adevarate, ecranizate, ramane dorinta nesatisfacuta de a exista un happy-end. Dar, daca nu ar fi tragice, nu ar mai ramane in memorie. O clipa de tandrete in ororile unui razboi iti da sperante in sansele rasei umane de a supravietui.( si chiar si in sansele barbatilor de a evolua…daca eu am fost capabil sa ma uit de unul singur la o poveste romantica…)

7 2

pretexarean

08.09.2018

Film mediocru, personaje lipsite de vlaga,incapabile parca sa reprezinte situatia de dupa razboi.Filmul se afla la granita dintre o istorie flasca si un romantism imberb.Nemtii adusi ca si prizonieri de razboi in lagar au parte de un cvasiconcediu in care pot beneficia de petreceri la care canta sub obladuirea unui evreu care le aduce instrumente pentru a nu se plictisi, si bineinteles fete(la petrecere si in rest par a nu fi supravegheati de nimeni).Ca intr-un seminar in care seminaristii dupa ce canta au intalnirea saptamanala cu viitoarele sotii.Parerea mea e ca sunt filme mult mai bune care pot atinge acest subiect (Anonyma -eine Frau in Berlin).

0 3

alex_il_fenomeno

08.09.2018

cred ca mai toate faptele din apropierea sau terminarea razboaielor au fost extrem de surprinzatoare , de dramatice , mereu emotionante si cu acelasi succes cand au fost transpuse in pelicule . asa este cazul si acesteia , ce ne prezinta alte fapte decat cele asteptate , insa aceeasi cruzime umana din partea altei parti decat a nemtilor nazisti , si anume a rusilor comunisti ... merita urmarit pentru realizare , poveste , distributia dar mai ales atmosfera extraordinara creata . il recomand cu placere , dar si cu rabdare .

0 10