In numele regelui 2:Cele doua lumi (2011)

In the Name of the King 2: Two Worlds

Aventuri, Fantasy, Dramă, Acțiune (Germany, Canada)

Uwe Boll

3 Noiembrie 2011

11 Mai 2021

Profetia vrajitoarei Elianna este ca ea sa-si dea viata dupa ce va reusi sa-l gaseasca pe Granger in Vancouverul zilelor noastre si sa-l aduca printr-un portal al timpului in vremurile de glorie ale vrajitorilor,in care oamenii sau obiectele neansufletite au puteri miraculoase.Inca nelamurit despre modul cum a ajuns in Evul Mediu,Granger este luat in primire de regele Raven,care-l anunta ca desi a fost urmarit prin tunelul temporal de Intunecati,profetia spune ca el este Cel Ales.Desi se stia ca cine dezvaluie necunoscutilor profetia va fi ucis imediat,Granger afla ca regele si oamenii lui s-au retras in fortareata ca sa reziste impotriva atacurilor Intunecatilor,a caror origine este necunoscuta,ei traind in munti si urmand spusele profetei Maica Sfanta,banuita a fi o vrajitoare care practica magia neagra,iar adeptii ei varsa sange la comanda.Desi profetia zice ca in zilele urmatoare va fi o baie de sange si ca pericolul il pandeste pe Granger,acesta,dupa ce afla ce inseamna Cel Ales,porneste in cautarea Maicii Sfinte.

theothe

08.09.2018

Un alt film facut zarzavat de "genialul"regizor Uwe Boll,cine i-a mai pus si astuia aparatul in mina!Sun t fan dolph L si imi e ciuda ca a jucat intr-un film asa de prost...parca dormea tot filmul...slab tare mai...pierdere de timp

1 1

fireprof

08.09.2018

"film" ff slab. Asemenea "filme" ar trebui interzise, astfel s-ar evita pierderea de timp a celui care care ar fi tentat sa le vizioneze

5 11

alex_il_fenomeno

08.09.2018

desi Dolph Lundgren nu mai este la prima tinerete , iar rolurile sale nu mai sunt atat de formidabile , cred ca a reusit un personaj excelent intr-o poveste care a reusit sa atraga atentia . eu l-as situa undeva langa primul film , care , desi are mai putina magie , cred ca tensiunea si infruntarile nu sunt departe de precedenta productie . cursul povestii incitant , iar finalul atat de neasteptat completeaza acest tablou , care ar trebui privit de orice cinefil , macar din pura curiozitate . pe mine nu m-a dezamagit , dar desigur nici nu aveam pretentii astronomice de la el .

1 4