In the Name of the King: A Dungeon Siege Tale

Aventuri, Fantasy, Acțiune, Dramă (Canada, Germany, United States of America)

Uwe Boll, Brad Silberling

Boll Kino Beteiligungs GmbH & Co. KG, Brightlight Pictures, Herold Productions

29 Noiembrie 2007

11 Ianuarie 2008

<p>Conducatorul Regatului Ehb, King Konreid, trebuie sa-si apare castelul si poporul de maleficul Gallian, care si-a pus in cap sa preia controlul acestei regiuni. In sprijinul sau vine o armata ingrozitoare formata din niste creaturi cunoscute sub numele de Krugs ce au  primit ordin sa strabata tot taramul si sa distruga orice gasesc in cale. Destinatia finala e desigur castelul lui Konreid.</p><p> </p><p>Intre timp facem cunostinta cu viata simpla a unei familii de tarani condusa de Daimon. Foarte repede acest mod de trai e dat peste cap deorece Krugsii intra in sat. Dupa ce acestia ii omoara fiul si ii rapesc sotia, Daimon e hotarat sa obtina razbunare.</p><p>Impreuna cu vechiul sau prieten Norick si cu jutorul lui Merick, un vrajitor cu puteri considerabile porneste intr-o calatorie ce ii va descoperi adevaratul sau destin pe taramul acestui regat. </p><p> </p>

Bogdamn

08.09.2018

Mda... nu stiu exact ce a incercat regizorul dar parerea mea e ca nu prea i-a reusit. Tentativa lui de a inventa o noua poveste fantastica e de proasta calitate Desi lista actorilor este impresionanta, performanta lor nu a fost pe masura. Despre regie pot spune ca are foarte multe defecte, au cam dat in bara pana si cu costumele si efectele speciale. Nush ce sa zic de bine... probabil ca nu prea am ce. Nota 5/10

6 6

radu_papiu007

08.09.2018

Un film foarte reusit din punctul meu de parare.Merita vazut

3 10

kluxxl

08.09.2018

Mai degraba povestea distrugerii unei reputatii,aici ma refer la Jason Statham si la Ray Liotta,caci despre domnul Castron aaa.... Boll nu prea am ce sa spun. O porcarie de film, doar pentru Statham si Liotta are de la mine un 3.

11 4