Film TV, Thriller, Dramă, Istoric, Romantic (Mexico, United States of America)

Mariano Barroso, James L. Brooks

Judy Klass, David Klass, James L. Brooks

Barnstorm Films, Ventanarosa Productions, Producciones Amaranta, Phoenix Pictures, Metro-Goldwyn-Mayer, Showtime Networks

21 Octombrie 2001

27 Septembrie 2020

Filmul reprezinta o ecranizare de succes a romanului scriitoarei Julia Alvarez. Minerva Mirabal se naste impreuna cu cele trei surori ale ei intr-un sat modest din Republica Dominicana intr-o vreme nu tocmai favorabila. Desi era o perioada grea din mai multe puncte de vedere, Minerva viseaza sa ajunga avocata, o profesie care era interzisa femeilor. La putere se afla generalul Leonidas Trujillo, care face absolut orice ca sa detina controlul absolut, iar cine i se opune este eliminat. Curajoasa, Minerva reuseste sa ajunga studenta la drept, dar aici avea sa descopere cine este cu adevarat Trujillo. Impreuna cu alti studenti se uneste in secret si comploteaza impotriva dictatorului. Insa va reusi ea sa-si duca la sfarsit planul?

laura-savutiu

08.09.2018

Filmul e foarte bun ,cu toate ca m-a facut sa plang putin.Salma Hayek se potriveste perfect in rolul Minervei.La fel si ceilalti actori ,se vede ca au fost selectati cu foarte multa atentie si pana la urma a iesit bine.Imi place locul unde a fost filmat si ideea in special.Mia Maestro ar trebui sa mai joace si in alte filme un rol in care sa fie sora lui Salma Hayek ,se potrivesc foarte bine. Trecand peste faptul ca am fost putin marcata de viata fetelor si de modul in care au murit,filmul a fost foarte bun.

4 0

Juristul

08.09.2018

Începând din anul 1930, Republica Dominicană s-a aflat sub dictatura generalului Leonidas Trujillo (Edward James Olmos). Alianţele sale secrete cu biserica, aristocraţia, intelectualii şi presa au stat la baza controlului său absolut. În timpul regimului său mai mult de 30000 de persoane au fost executate. Nu mulţi au fost cei ce iniţial au încercat să-l oprească, mai ales din cauza lipsei de informaţii şi a fricii... Într-o perioadă în care femeile îşi cunoşteau bine locul, Minerva Mirabal (Salma Hayek) îndrăzneşte să studieze, iar apoi să comploteze împotriva lui Trijillo. Însă află la fel ca mulţi alţii că politica acestuia este foarte simplă: oricine i se opune este ucis.

1 2

diana_Nebunatik

08.09.2018

Traiasca fluturii ...... O drama in adevaratul sens al cuvantului nu am cuvinte doar 3 femei sa reuseasca asa ceva .O poveste impresionanta si plina de curaj actorii s-au descurcat foarte bine filmul merita toate laudele.

0 0