In the Valley of Elah

Istoric, Dramă, Thriller, Crimă, Mister (United States of America)

Paul Haggis

Warner Independent Pictures (WIP), NALA Films, Summit Entertainment, Samuels Media, Blackfriars Bridge Films

31 August 2007

14 Decembrie 2007

<p>In primul week-end de la intoarcerea sa din Iraq, Mike Deerfield dispare si este declarat absent fara permisie. Cand Hank Deerfield si sotia sa primesc trista veste, Hank pleaca in cautarea fiului sau. Emily Sanders, o detectiva din New York accepta sa il ajute in aceasta misiune.</p><p> </p><p>Pe parcursul investigatiei devine din ce in ce mai evident ca Mike nu a disparut de unul singur ci foarte probabil a fost rapit. In momentul in care iese la iveala adevarul despre timpul petrecut de fiul sau in Iraq, Hank e pus intr-o situatie foarte delicata si e fortat sa isi incalce principiile pentru a rezolva misterul disparitiei fiului sau. </p><p>Filmul e inspirat din fapte reale. </p><p> </p>

eddiesor

08.09.2018

O drama contemporana, legata de razboiul din Irak si de felul in care acesta schimba caracterele si vietile celor trimisi acolo pentru "a aduce pacea". Un fost militar, interpretat emotionant de Tommy Lee Jones, incearca sa afle adevarul despre disparitia fiului sau, intr-o lume pe care credea ca o cunoaste: una linistita, in care binele invinge raul, in care David il invinge pe Goliat cu doar o prastie, in valea lui Elah.

4 4

raluka87

08.09.2018

Prestatie lui Tommy Lee Jones e o capodopera actoriceasca, actorul reusind sa dea viata unui parinte macinat de greselile facute cu copiii lui, apasat de cariera militara pe care a sugerat-o urmasilor.

6 6

Patronu

08.09.2018

Filmul e foarte întunecat şi dur prin prisma poveştii prezentate. Paul Haggis face ce ştie el mai bine şi continuă să mă minuneze prin prolificitatea sa. 60-70% din proiectele în care s-a implicat au ajuns pe la Oscar. Probabil pe mâna unui alt scenarist şi fără aportul distribuţiei reuşite filmul ar fi fost unul complet banal. Marele plus pentru mine a fost prestaţia lui Tommy Lee Jones, care face probabil cel mai bun rol de la The Fugitive încoace.

15 8