L'ennemi public n°1

Acțiune, Thriller, Crimă, Dramă (Canada, France)

Jean-François Richet

Remstar Productions, La Petite Reine

19 Noiembrie 2008

1 August 2021

<p> Intors acasa din razboiul de independenta algerian, unde a participat la actiuni dure de pedepsire a revolutionarilor, Jacques Mesrine abandoneaza repede o slujba de muncitor intr-o turnatorie pentru a intra in lumea interlopa. Sub supravegherea lui Guido, Mesrine isi valorifica sangele rece si stapanirea de sine, participand la jafuri armate, furturi, incaierari violente. Viata sa devine o alternanta de izbucniri psihopate si incercari esuate de a-si pastra inchegata familia abia intemeiata, de tentative fara finalitate de integrare sociala si loialitate fata de prietenii sai, de ani petrecuti in inchisorile de pe ambele maluri ale Oceanului Atlantic si evadari spectaculoase.</p>

anca_2009

08.09.2018

Un film deosebit! Mi-a placut foarte mult. Il stiam pe Vincent Cassel - mai mereu si-a ales roluri de baiat rau, de persoana care-si pierde repede cumpatul - dar rolul din L'instinct de mort i se potriveste de minune! Nu degeaba a fost rasplatit cu numeroase premii! Cu ocazia asta, ma declar fan Vincent Cassel, asa cum am devenit fan Daniel Day Lewis ,dupa ce l-am vazut in "There Will Be Blood"... Abia astept sa am ocazia sa vad si partea a doua -"L'ennemi public no 1".

2 0

Juristul

08.09.2018

Incredibilul criminal, Jacques Mesrine (Vincent Cassel – ,,Ocean’s Thirteen”, ,,Ocean’s Twelve”, ,,Shreck”), declarat inamic public in anii ’70, revine dupa mai bine de doua decenii de crime legendare, dar de aceasta data se afla in custodia politiei din Paris. Urmarit indeaproape de comandantul Broussard (Olivier Gourmet), devenit cel mai mare dusman al sau, Mesrine este prins si inchis intr-o inchisoare de maxima securitate, unde incepe sa isi scrie memoriile, autoproclamandu-se cel mai mare dusman al Frantei. Alaturi de prietenul sau, Francois Besse (Mathieu Amalric), planuieste o alta evadare de anvergura. Un thriller fascinant si plin de suspans, care te tine cu sufletul la gura, Inamicul Public nr. 1 reda autobiografia unuia dintre celebrii criminali ai Frantei, cunoscut si sub numele de ,,omul celor 1000 de fete”. Un personaj incitant, indraznet si plin de contradictii, Mesrine este interpretat entuziast de celebrul actor francez, Vincent Cassel, intr-o poveste politista captivanta .Nu este de neglijat,ba chiar atrage atentia si grandoarea prestatiei marelui"Gérard Depardieu",desi in rol secundar.Filmul inglobeaza de fapt,multe actiuni ale lui Mesrine,care au inspirat mai multi scenaristi si s-au turnate filme dupa fiecare fragment din viata sa.

3 1

cuck

08.09.2018

de ce doar 3 voturi au fost acordate acestui film minunat ? Dupa parerea mea acesta a fost mai original decat Public Enemies cu J.Depp (Le compar deoarece au subiecte asemanatoare si cam aceasi data de lansare .

1 0