Infamous

Dramă (United States of America)

Douglas McGrath

Longfellow Pictures, Warner Independent Pictures (WIP), Killer Films, Jack and Henry Productions Inc.

11 Septembrie 2006

19 Ianuarie 2007

Personaj controversat (din cauza homosexualitatii sale), dar scriitor de succes si jurnalist apreciat, Truman Capote pleaca impreuna cu prietena lui din copilarie, romanciera Harper Lee, in Kansas, pentru a investiga o crima abominabila ce avusese loc acolo, in urma careia toti membrii familiei Clutter fusesera ucisi. In mod surprinzator, Capote va dezvolta o relatie complexa cu unul dintre cei doi criminali, Perry Smith. Desi initial scopul vizitei lui Capote fusese acela de a scrie un articol, aceasta poveste se va transforma intr-un roman intreg, "In Cold Blood", cea mai apreciata carte a acestuia, pe care o va termina insa cu pretul propriei linisti sufletesti.

Lili

08.09.2018

O poveste sensibila... Iubirea imbraca multe forme ! Toby Jones face un rol de exceptie !! Nu-l ratati...

1 1

blackbird

08.09.2018

am vazut filmul dintr-o coincidentza aq 2 ani deoarece nu mai gasisem bilete la filmul dorit..si vreau sa spun ca merita cu adevarat vazut...a fost printre putinele filme care m-a impresionat cu adevarat...il recomand tuturor

0 1

veneziana5

08.09.2018

Capote scrie aceasta carte si 5 ani de zile asteapta finalul. In asteptarea unei sentinte slefuieste, slefuieste tot ce a scris...Aceasta perioada plina de tensiune si conflicte interioare il secatuieste, astfel incat dupa aceea nu mai scrie nimic valoros.Cam asta ar fi esenta..te implici total intr-un proiect, te imbogatesti si apoi ramai ..gol, in mod paradoxal-sarac...In rest, nu am rezonat cu atmosfera plina de sensibilitate si iubire..este vorba de crima, nu?

2 1