Acțiune, Comedie, Horror, SF (United States of America)

Kyle Rankin

Kyle Rankin

Icon Productions, Heavy Duty Entertainment

5 Februarie 2009

15 Mai 2021

<p align="justify">    Cooper este un lenes si un pierde-vara, care s-a angajat in urma cu cateva minute la un nou serviciu. Dintr-o data tanarul se trezeste cu o senzatie neplacuta de greata si slabiciune, acoperit de panze dese si lipicioase de paianjen si atarnat de tavanul biroului sau, dandu-si seama ca insecte gigantice de origine extraterestra au preluat controlul lumii. Luptandu-se sa se elibereze din capcana si reusind sa sfasie reteaua in care era captiv, Cooper este nevoit sa se confrunte fata in fata cu un adversar neasteptat: un gandac negru imens, puternic, furios si grotesc. </p><p align="justify">    Unindu-si fortele cu cele ale unui grup de supravietuitori ai invaziei din care face parte si atragatoarea Sara, Cooper porneste intr-o aventura pe alocuri amuzanta, pe alocuri hidoasa, cu scopul de a gasi o oaza de refugiu care sa le ofere siguranta si protectie impotriva acestei infestari de proportii inimaginabile. Desi situatia in care se afla cu totii este dramatica, Cooper nu se poate stapani sa nu incerce sa rezolve problema obtinerii unei intalniri romantice cu Sara in timp ce lupta cu disperare sa-si salveze viata. </p>

cinematrix

08.09.2018

Infestation este unul din acele filme pe care le poti vedea cu un ochi la tigaia cu cartofi prajiti (sau ouă ochiuri), si cu o mana pe derulare rapida. Se incadreaza destul de bine la b-movies, jumatate horror, jumatate comedie. Gandacii sunt chiar amuzanti, scenariul exista pur si simplu si nu intentioneaza sa spuna nimic, jocul actorilor asa si asa. Un + : Efectele nu sunt spectaculoase, dar totusi sunt bine facute. Evident, asta nu salveaza filmul care probabil nici nu si-a propus prea multe. De evitat! (exceptie colectionarii de asemenea raritati :P)

2 0

raulstefann

08.09.2018

pare bun filmul dar cind apare sal vedem si noi

1 2

Bci2

08.09.2018

Chris Marquette joaca bine rolul tanarului Cooper in invazia insectelor uriase din film care-i tes ca niste paianjeni pe oameni intr-un cocoon in care zac adormiti sa serveasca ca prada insectelor negre si uriase de mai multe feluri; unele zboara si-s mai mari decit vulturii- ca un fel de viespi uriase ce si-au facut un cuib unde regina lor isi varsa foarte multe oua. Drama si tragedia se desfasoare prin actiunile tanarului care supus la testul de supravietuire reanimeaza un grup de mai multi barbati si doua fete, una blonda, inalta iar cealalta bruneta si mai scunda. El se indragosteste de cea bruneta care-i mai calma, organizata, dar si mai greu de abordat; incearca fara succes la inceput sa-i faca curte, dar n-ajunge nici pina la gardul ei. Cea blonda ii face curte lui fiind ingrozita de insecte si de situatia lor disperata, dar se pare ca nu are succes la el desi este mult mai atractiva fizic decit concurenta ei, si merge sa-i ofere totul, fara ca el sa-i ceara acest lucru, sau sa o incurajeze. Aici intelegem de ce filmul este interzis sub 16 ani: intervin in film scene nude, partiale din spate, dar tot nu-i aduce succes la tanarul Cooper. Tatal lui Cooper este un tip cazon, pregatit cu un adapost ce are de toate pentru supravietuire, inclusiv arme si munitii. Luptele cu insectele abunda dar parca nu devin captivante sau de groaza. Cumva actiunea este usoara, deci cu o regie slaba cam fara impact. Finalul este si el greu de crezut, dar parca ceva mai reusit decit restul filmului care pare regizat de un elev din clasa noua. Cele mai multe scenarii n-ajung sa inspire groaza in ciuda subiectului. Finalul este si el cam confuz si nelamurit, desi Cooper si tanara bruneta care este studenta in psihologie se impaca intr-un inceput de scena de iubire nu prea convingatoare. Filmul este amuzant si poate ca merita vazut pentru relaxare daca nu-i ceva mai bun disponibil la TV la momentul respectiv.

0 5