Inima de tigan

30 Noiembrie -1

<p>Codrut zis Medalion Fieraru si Irina Dumbrava se iubesc din clipa in care s-au cunoscut. Si cum altfel nu ar mai fi telenovela trebuie sa apara si un dar ...Codrut este tigan din Satra, si e nevoiet sa se supuna legilir tiganesti, Irina facand parte dintr-o lume a romanilor.Tatal Irinei, Gigi Dumbrava, n-ar accepta niciodata relatie fiicei lui cu un tigan. In familia Dumbrava, nimeni n-o palce pe iubita lui Gigi,Flori (Pisi), deoarece toti o vad ca pe o oportunista, singura care are curaj sa io si spuna fiind Hermina, sora lui Gigi. Hermina tine gospodaria in mana si o terorireaza de Maricica, menajera.Irina este ajutate de cei dragi, mai ales de "sora" mai mare, Renata, cu acre lucreaza la cabinetul de pediatrie al acesteia precum si de sora mai mica, Felicia, acre este rebela familiei.</p><p>Luca, finul lui Gigi,si totodata mana lui dreapta, este iubitul oficial al Irinei, in relatia lor neexistand insa pasiune.</p><p>Aurica Fieraru, bulibasa Satrei si tatal lu Codrut, nu va accepta niciodata ca fiul lui sa se insoare cu o romanca. Dar sotia lui, Spania, isi iubeste copii si, de dragul lui Codrut ii cere lui Aurica sa incalce legea tiganeasca.Ambii paritnti sunt mandri de faptul ca fiul lor a reusit sa ajunga medic.</p><p>Spre deosebire de Codrut, Giuvaeru, fratele lui, e impulsiv si avid de putere. El este casatorit cu Zambila,cu care se cearta des pentru ca nu ii afce un copil. Codrut mai are si o sora, Argentina,garsa si mancacioasa, mama ei fiind ingrijorata de faptul ca nu o va marita niciodata.</p><p>Codrut isi vede amenintata iubirea atunci cand afla ca in pruncie, conform legilor tiganesti,i-a fost sortita Roza, o focoasa tigancusa, a familiei State Potcovaru,fratele de cruce a lui Aurica. Acesta se intaorce de la Pris impreuna cu sotia sa Flacara,cu fiica Minodora si cu bodyguardul sau marocan Thierry, pentru a o casatori pe Roza cu Codrut. </p><p>Este iubirea lor suficient de puternica pentru a invinge toate intrigile si prejudecatile din ambele lumi?</p>

bad1923

31.10.2009

Se pare ca aceasta telenovela a creat mari controverse nu pentru ca aduce in prim plan viata rromilor, ci pentru ca infatiseaza viata rromilor din Romania. Afirm aceste lucruri deoarece imi aduc aminte de succesul filmului Pisica alba, pisica neagra care a avut un succes remarcabil pe piata romaneasca, era tot cu rromi, dar nu era realizat de romani. Eu apreciez in primul rand creatia si actorii. E un pic de rautate in multe afirmatii postate cu privire la aceasta telenovela. Consider ca se priveste foarte mult pe langa si nu strict la un subiect care este de fictiune.

2 4

alex_il_fenomeno

27.02.2012

la momentul aparitiei facuse valva mare , prezentand multe lucruri nestiute pana atunci din lumea rromilor , obiceiuri de-ale lor , dar si interpretarile atat de amuzante ale unor mari actori romani ! filmul avea de asemenea si o tensiune extrem de puternica , astfel ca intriga cu fiecare episod tot mai mult , crescand tensiunea si asteptarea ! merita urmarit din punct de vedere stilistic , si ar merita apreciat pentru originalitatea cu care a venit . ii acord nota 7/10 .

1 5

mihaelatb

01.10.2008

ceea ce ma doare este ca nivelul economic si necesitatea supravietuirii decente ii impinge pe un Marin Moraru (stiati ca vorbeste peste 12 limbi straine?) si un Gheorghe Dinica sa accepte asemenea compromisuri.Si actoria ajunge un fel de lautareala.Canti unde si ce ti se cere !

13 14