Innocent Blood

Comedie, Horror, Thriller, Crimă (United States of America)

John Landis

Warner Bros. Pictures

25 Septembrie 1992

21 Ianuarie 2021

Innocent Blood este un film horror/romantic, aparut in anul 1992. De regia acestui film s-a ocupat John Landis, iar de scenariul acestui film s-a ocupat Michael Wolk. Marie are doar doua pofte in viata sa: sexul si sangele. Cariera sa in calitate de vampir, merge foarte bine, asta pana cand aceasta intampina doua probleme: este intrerupta in timp ce se infrupta din Sal "The Shark" Macelli, iar acum aceasta incepe sa aibe o relatie cu un ofiter de politie, care a incercat sa-l scape pe Sal din mainile sale. Sal se trezeste in morga, fiind foarte confuz si foarte insetat. Acesta se intoarce la vechile locuri pe care le frecventa si incepe sa-si creeze o familie criminala de vampiri, foarte bine organizata, in timp ce Marie si iubitul ei politist il vaneaza pe acesta. Daca vor reusi sau nu sa-l prinda pe Sal, veti afla doar urmarind acest horror.

Spirescu_Cristian

08.09.2018

Am vazut filmul si e foarte bine realizat de la inceput pana la sfarsit.Dau nota 9.

3 1

Juristul

08.09.2018

Marie(Anne Parillaud),este un vampir "atipic".Devenita vampi, tocmai din cauza unor mafioti de genul lui Macelli,ea se hotaraste sa se razbune,numai pe asemenea canalii si sa-i starpeasca.Dar Telul sau este de fapt,eliminarea lui Macelli,direct raspunzator de moartea ei.Cand Joe Genarro(Anthony LaPaglia),se interpune intre ea si Macelli,Marie la inceput este "pornita" si pe el.Joe,un politist care lucra sub acoperire,tocmai pentru a reusi sa-l prinda pe Macelli si toata trupa lui,o surprinde pe Marie cand aceasta tocmai ii subsese sangele si urma sa-l omoare.Intrerupand-o Joe,nu face altceva decat sa-l ajute pe Macelli,intarindu-l.Cand Macelli devine vampir si-si da seama de puterile pe care le-a capatat,se hotaraste sa-si faca o echipa imbatabila de vampiri,cu puteri majore,incepand cu oamenii sai apropiati(inclusiv coruptul avocat al sau.Dar Marie si Joe,au o discutie lamuritoare si amandoi sunt de acum hotariti sa se ajute reciproc,pentru a reusi sa starpeasca intregul "Clan_Macelli".Omul propune,Dumnezeu dispune.Marie,fara voia ei se indragosteste de Joe."Esti un om bun Joe"-ii spune Marie."Tie n u-ti voi face rau".Dupa schimbari spectaculoase de situatii,uneori chiar hazlii,cu toata atmosfera groteasca de sange din abundenta.Scenariul este foarte inteligent gandit,poate spre a trece de cenzura,sau poate pentru ca pentru Michael Wolk,ultima solutie intrevazuta de a scapa de "Putregaiurile societatii",este actiunea unui Vampir-umanoid.Regizorul John Landis,a stiut sa-si aleaga o exceptionala echipa de actori.Robert Loggia-Macelli-malefic sub masca bonitudinii,Anne Parillaud-necrutatoare,sub candoarea si inocenta privirii sale galese de copil nevinovat,Anthony LaPaglia-un adevarat politist,serios si devotat,sub masca unui aiurit.Efectele speciale create,atm osfera tensionata in care esti tinut tot timpul film ului,te duc la o concluzie fireasca,da a te intreba:"Oare singura solutie,de a curata lumea asta ,devenita atat de grotesc de cruda,nu mai poate fi salvata decat de Vampiri,precum Marie?"Un film plin de substraturi si cu multe intrebari ramase fara raspuns.

4 2

irina_andreea

08.09.2018