Crimă, Dramă, Thriller (United States of America)

Spike Lee

Russell Gewirtz

40 Acres & A Mule Filmworks, Imagine Entertainment, Universal Pictures

23 Martie 2006

14 Aprilie 2006

<p>Filmul se centreaza pe o poveste detectivistica a carei premiza este jefuirea unei banci si retinerea unui ostatic, ce-i aduce fata in fata pe detectivul Keith Miller (Washington), pe rationalul criminal interpretat de Owen si pe influenta avocata (Foster) ce face dovada unor misterioase relatii. Un joc de-a soarecele cu pisica, in care granita dintre bine si rau se diminueaza din ce in ce mai mult, pana cand cele doua tind sa se confunde. Filmul reprezinta cea de-a doua colaborare a lui Washington cu regizorul <a href="/persoane.php?cod=10129">Spike Lee</a>, dupa <a href="/filme.php?cod=8787">Malcolm X</a> din 1992.</p><p>Patru oameni costumati in zugravi intra in sediul unei banci din Manhattan si iau ostatici cele 50 de persoane din interior atunci cand apare politia. Keith Frazier si Bill Mitchell sunt trimisi sa negocieze eliberarea ostaticilor, dar situatia se complica pentru ca Dalton Russel, seful jefuitorilor, este un tip extrem de calm, inteligent si care are totul sub control. Frazier incepe sa inteleaga ca in spatele afacerii se ascunde ceva mult mai mare, dar presiunea publicului si a sefilor este prea mare. Si cum situatia nu era destul de tensionata, Medeline White, o avocata misterioasa si influenta, cere o intalnire privata cu Russel. </p>

tzepeshgr

08.09.2018

Dupa ce aflam care este raspunsul la principalele intrebari - cine, unde, cand, de ce - care stau la baza anchetarii unei crime, ne este etalata si cea mai interesanta intrebare - cum? Iar raspunsul este filmul, in afara de ultimele 10 minunte. Un film cu o distributie exceptionala, in care trei minti stralucite se ciocnesc, fiecare analizand dintr-un unghi diferit problema si fiecare avand un interes total diferit de ceilalti.

3 7

simonica

08.09.2018