Inside Out

Dramă, Comedie, Animaţie, Familie (United States of America)

Pete Docter, Garry Marshall

Pixar

9 Iunie 2015

19 Iunie 2015

<p>Riley are 11 ani si e un copil vesel si fericit, caci mintea ei e condusa de Joy/Bucuria. Dupa ce familia ei trebuie sa se mute in San Francisco, cele cinci emotii ale lui Riley - Joy/Bucuria, Fear/Frica, Disgust/Dezgust, Anger/Furia şi Sadness/Tristeţea - intra in conflict. Cum Riley se apropie de adolescenţa, Joy începe să-şi piardă din influenţă, căci Sadness devine uzurpatoare şi o provoacă pe Riley să plângă în tot felul de momente nepotrivite. În prima zi de şcoală cele două emoţii dau o luptă puternică pentru control şi ajung să pice în cel mai adânc loc din mintea lui Riley, de unde vor putea scăpa numai dacă îşi vor uni forţele. Între timp, celelalte emoţii rămase singure – Fear, Disgust şi Anger – o transformă pe Riley într-o preadolescentă cu schimbări bruşte de stare.</p><p> </p><p> </p>

AlexyaMatache

08.09.2018

Un fillm de exceptie si recomand sa fie vizionat de toata lumea. Putem invata multe lucruri din acest film. Nota 10 din partea.

3 3

Gabi-28

08.09.2018

O realizare minunata din aproape toate punctele de vedere. Cu siguranta poate oricand sa rivalizeze cu un film bun in optiunile cinefililor. La fel de bine animatia asta reuseste sa impace si diferitele categorii de varsta. Indiferent daca ai 10-12 ani sau 20-30 de ani, placerea vizionarii este garantata. Intr-adevar, ea nu este recomandata celor prea mici. Cred ca undeva sub 8-9 ani capacitatea de intelegere este depasita si deci desenul animat nu isi mai atinge scopul pentru care a fost gandit. Personajele sunt extrem de reusite. Foarte placute ca si prezentare, simpatice si colorate, aceste intruchipari ale sentimentelor umane m-au fermecat atat pe mine cat si pe cel mic si desi l-am vazut la cinema, deci pe un ecran foarte mare, detaliile sclipicioase, foarte atent studiate dau acestor micute personaje o stralucire magica. La fel de reusit este si amestecul acesta de scene vii si luminoase cu scene prezentand locurile intunecoase si sumbre. Astfel, bucatile de film vesele, viu colorate, apartinatoare lumii de suprafata, nu sunt asa cum se obisnuieste in astfel de productii: infantile pana la ridicol; iar bucatile intunecate, ale lumii adancului nici ele un sunt gandite doar pentru a face un contrast discrepant intre cele doua lumi. … Totul coexista, totul se afla intr-o interdependenta naturala, cam ca si modul de functionare a oricarei minti umane. Insa cea mai spectaculoasa realizare este fara doar si poate povestea in sine. Situatii ciudate, personificari foarte reusite a unor realitati atat de comune si toata acea lume spectaculoasa, fac din acest film de animatie un deliciu. Ca si inventivitate si ingeniozitate, nu prea cred ca are rival. Poate doar lumea minunata realizata de fratii Farrelly in celebrul desen animat Osmosis Jones. Dar parca gradul de imaginativitate este la un cu total alt nivel aici. In concluzie, un superb desen animat atat pentru parinti cat si pentru copii. Asteptam partea a 2-a ce cu siguranta are mare potential. Sa vedem daca va fi si exploatat cum se cuvine. In asteptarea sequel-ului, o nota de 7,69 cred ca e pe deplin meritata.

3 4

dacian222

08.09.2018