James Wan

FilmDistrict, Sony Pictures

12 Septembrie 2013

30 Noiembrie -1

denis24

08.09.2018

Ca si primul film, Insidious: Chapter 2 se prezinta la fel de bine. Un scenariu bine delimitat, aceeasi echipa de productie si actori, dar o alta abordare. Daca primul film s-a bazat mult pe jump scares, punerea intrebarilor si familiarizarea cu personajele, aici avem o abordare diferita. Majoritatea personajelor le stim, dar vrem sa aflam raspunsurile. Si aici intervine un nou personaj, unul care apare in prima scena ca pana la final, tot ce tine de familia Lambert va avea o concluzie. Daca v-a placut prima parte, sunt 100% convins ca si a doua o sa va placa. Suspansul nu lipseste, la fel si deciziile mai putin potrivite ale personajelor (asta mai mult ptr. amuzament). P.S. Totusi, sper ca Chapter 2 sa fie ultimul, iar daca se va continua, sa fie aceeasi echipa de productie. Mi-e greu sa cred ca se va intampla ptr. ca Insidious 2 a fost ultimul film horror al lui James Wan. Pacat, omul chiar se pricepe la asta. Nota 7

6 6

zgumadaniela

08.09.2018

Dupa parerea mea, Insidious:Chapter 2 este putin mai slab decat primul, insa asta nu inseamna ca nu este un film bun, pe care il recomand cu incredere. In acest film , aflam raspunsurile la multe intrebari care s-au jucat cu mintea noastra in prima parte, unele mistere deslusindu-se. De asemenea, aparitia unui nou personaj va starni interesul si curiozitatea spectatorilor , insa in final toate tainele, misterele se vor clarifica . Bineinteles ca ma asteptam la un astfel de final, care da de inteles o continuare a filmului. Nota 8

3 3

08.09.2018

Aceasta continuarea nu mi s-a parut la fel de inspirata .De aceasta data noul film al lui James Wan este putin dezamagitor,in multe privinte fiind cu mult mai slab decat primul film.Chapter II nu este la fel de infricosator iar din punct de vedere vizual nimic impresionant.O atmosfera lipsita de tensiune si suspans,o poveste care nu a reusit sa ma sperie deloc si un final slab care lasa loc unui nou capitol. Din pacate mie nu mi-a placut deloc acest film.Cred ca James Wan putea realiza un film mult mai ok,mai aproape de valoarea primului film.

4 3