Dramă, Horror, Thriller (Canada, United States of America)

Leigh Whannell, Philip Kaufman

Leigh Whannell

Sony Pictures

4 Iunie 2015

19 Iunie 2015

<p style="margin-bottom: 0in; line-height: 100%">Aflam care au fost intamplarile ce au determinat-o pe Elise Rainer sa-si foloseasca abilitatile de a comunica dincolo de moarte. Cu o bucata de timp inainte ca familia Lambert sa fie bantuita, o adolescenta a devenit tinta unei entitati supranaturale periculoase, iar Elise, desi a ezitat mai intai, a ajuns sa se implice in calmarea spiritelor.</p><p> </p><p> </p>

george4dinamo

08.09.2018

Inca niciun comentariu? ciudat in sfarsit am reusit sa il gasesc online cu subtitrare, Un film destul de bun, cand am vazut-o pe pustoaica aia de la disney in rol principal zic .. o sa fie o prostie dar ... mi-a depasit umpic asteptariile. De aceasta data elise va trebuii sa ajute o tanara care vrea sa o contacteze pe mama sa care murise de cancer. Batrana incearca sa o ajute dar isi da seama ca este extrem de periculos si o sfatuieste sa nu mai incerce acest lucru. Tanara quinn nu tine cont de vorbele batranei si incearca din nou sa isi contacteze mama. Din nefericire invie un demon care o urmareste si incearca sa o omoare, in cele din urma chiar reuseste sa o atraga in lumea sa dar nu complet. In cele din urma elise reuseste sa o contacteze pe mama tinerei si sa o salveze din mainiile demonului. Aproape sigur nu este ultimul capitol pentru ca elise nu a reusit sa isi invinga vechiul dusman, femeia in negru. nota 7 merita vazut

0 4

valy94

08.09.2018

Din punctul meu de vedere un film foarte slab . A fost pentru prima oara in viata mea cand am reusit sa adorm in sala de cinema la un film , pe la jumatatea lui .

1 1

horia98

08.09.2018

Pentru mine, a fost penibil din primele minute. Interesant ca poveste, da' n-are feelingu' unui film horror de calitate. Toata groaza se ascunde in spatele unor jump scare-uri previzibile. Deja m-am plictisit de filmele horror care apar in ultima vreme. Urmariti It Follows, pentru un horror reusit si lasati-l pe acesta sa putrezeasca in cinema-uri. Poate astfel nu vom avea si partea a 4a.

3 1