Dramă (Netherlands)

Theo van Gogh

Theodor Holman, Hans Teeuwen

Shooting Star Filmcompany BV, Column Productions

28 Mai 2003

3 Decembrie 2020

Pierre Peters este un jurnalist respectat care lucrează la unul dintre ziarele importante din Olanda. La 45 de ani, acesta a devenit foarte cunoscut după relatările sale din Războiul din Bosnia. Totuși, anii în care a transmis ca reporter de război și evenimentele dramatice din viața personală și-au pus amprenta asupra sa. Acum, fiind cel mai bun reporter politic al ziarului, locul lui Pierre este în Parlament, mai ales că guvernul este la un pas să cadă. Cu toate acestea, spre exasperarea sa, acesta este trimis să o intervieveze pe Katja o actriță de 25 de ani care se afla în vogă. Katja este vedeta unei telenovele de la televiziunea comercială, fiind distribuită în filme care, deși sunt departe de a fi capodopere, se bucură de un succes uluitor. Diva este vânată de fani zi și noapte și nici un bărbat în firea lui nu are cum să își dorească să petreacă seara cu ea, însă Pierre nu are de ales. Din prima clipă a întâlnirii lor, cele două lumi complet diferite din care provin cei doi se ciocnesc, dar tensiunea care este din ce în ce mai mare aduce și scurte momente de apropiere. Oare destăinuirile intime ale actriței, care ar fi o adevărată mină de aur pentru un reporter specializat pe monden, sunt adevărate? Sau poate Katja este o actriță mai bună decât credea Pierre... Ceea ce trebuia să decurgă potrivit canoanelor unui interviu se transformă într-o confruntare care constă într-un duel verbal pasional, iar întrebarea care se conturează din ce în ce mai clar este: “Cine va câștiga?”

Fii primul care adaugă o recenzie.