Interview

Dramă (Netherlands, United States of America, Canada)

Steve Buscemi

Kiss the Cactus, Column Productions, Ironworks Productions

20 Ianuarie 2007

21 Decembrie 2007

In "<a href="http://www.cinemarx.ro/filme/Interviu-Interview-83873.html">Interview</a>", frumoasa <a href="http://www.cinemarx.ro/persoane/Sienna-Miller-94855.html">Sienna Miller</a> ("Factory Girl", "Casanova", "Alfie") joaca alaturi de actorul/regizorul <a href="http://www.cinemarx.ro/persoane/Steve-Buscemi-1499.html">Steve Buscemi</a> ("Fargo", "Reservoir Dogs") intr-o drama incarcate de erotism despre media, adevar si celebritate. Jurnalistul Pierre Peders (Buscemi) nu este strain de violenta si cruzime. Ajungand celebru ca reporter de razboi, a calatorit in intreaga lume si a vazut unele din cele mai oripilante teatre de razboi imaginabile. Asa ca simte ca actuala lui misiune, cea de a-i lua un interviu divei pop Katya (Miller), nu e demna de el. Cei doi se intalnesc intr-un restaurant si, instantaneu, e o coliziune intre doua lumi, cea serioasa a lui Pierre si cea superfeciala a celebritatii a lui Katya. Dar poate ca nu totul e ceea ce pare. Cand Pierre e ranit usor intr-un accident de trafic provocat de Katya, ajung in apartamentul lui Katya pentru o lunga noapte de discutii, baut si intimitate. Fiecare din ei e speriat in felul lui, dar revelatiile oneste fac loc deceptiilor. Confruntarea lor evolueaza intr-un joc de sah verbal pasional prevazut cu inteligenta, intriga si tensiune sexuala, cu un final neasteptat.

scarabeu

08.09.2018

steve buscemi este un tip foarte interesant in general, iar sienna imi place din ce in ce mai mult. un joc al puterii de disimulare, de convingere, cu scopul suprem de autoconservare in lumea ingrata a showbizului.

1 0

creatza_dulcika

08.09.2018

N-as fi crezut vreodata ca voi ajunge sa spun ca Sienna Miller este o actrita buna, mai ales ca singurele lucruri pe care le cunosteam despre ea erau legate de o relatie cu Jude Law incheiata dupa ce acesta a inselat-o cu dadaca. Surprinzator, dar Sienna Miller nu este doar o vedeta de tabloid, este o actrita si una foarte talentata daca este sa ma intrebati pe mine. Interview nu este tocmai genul de film la care se uita cei care citesc tabloide presarate cu detalii despre Sienna Miller, ceea ce este un pas important inainte pentru cariera ei. Regizat de Steve Buscemi, acest film este un remake dupa productia olandeza cu acelasi nume produsa de Theo van Gogh, artist asasinat in 2004 de catre extremistii musulmani. Este un film mic, independent, fara pretentii de incasari fabuloase, o creatie care il are pe Steve Buscemi atat in spatele, cat si in fata camerei, un actor care a lucrat cu mari regizori precum Quentin Tarantino si fratii Coen, care iata ca se descurca excelent si pe post de creator, nu doar exclusiv de interpret. Pierre Peders (Steve Buscemi) este un jurnalist obligat de redactie sa realizeze un interviu cu o actrita pe nume Katya (Sienna Miller), o femeie pe care o putem vedea mai mult prin tabloide si reviste de scandal decat in filme si piese de teatru. Pierre crede ca are de a face cu o femeie frumoasa, dar extrem de superficiala, asa ca o trateaza de sus pe Katya si nu pare a avea o farama de respect pentru ea. Interviul celor doi nu incepe asa cum trebuie, asa ca tanara Interview (2007)actrita il invita pe ziarist in apartamentul ei pentru ca acesta sa isi continue tirul de intrebari, dar aici acesta va afla mai multe lucruri care ii vor schimba intreaga perceptie fata de cea pe care aproape ca a umilit-o inainte, cei doi ajungand intr-un timp foarte scurt sa treaca printr-o multitudine de stari unul fata de altul, inteligenta Katyei aducandu-l pe Pierre in situatia intervievatului dezbracat de secrete. In cele putin sub nouazeci de minute ale filmului asteptati-va sa urmariti o poveste simpla in care este implicata o distributie minimalista, dar dati-i o sansa si urmariti doi actori foarte buni care chiar joaca. La urma urmei aceasta este esenta filmului, jocul actorilor in fata unei camere, nu o duzina de efecte speciale si explozii asurzitoare intr-un scenariu de doi lei. Interview este un film a carei actiune se desfasoara intr-un apartament, e adevarat, are doar doi actori, dar faptul ca este un film facut cu bani putini nu ar trebui sa descurajeze pe nimeni, tocmai de aceea fac aceasta recomandare tuturor celor dornici de un film pur si lipsit de orice artificiu tehnic computerizat. Vizionare placuta!!!!!!!!!!!!

2 1

Mario_Jay

08.09.2018

Mi-a placut filmul.Bunicel.Sienna Miller nu este diferita fata de viata ei de zi cu zi.Nu joaca, ci este ea insasi.O actrita rasfatata cu o reputatie ca devoratoare de barbati si care joaca in filme ''usurele'' {in film} ,deci,care este diferenta??De ce este Miller o actrita buna,nu inteleg? In fine,Steve Buscemi este un om cu capul pe umeri si a realizat bine acest remake,destul de ''usurel'' si el,fata de ecranizarea initiala,sau cele initiale.Trebuie neaaparat sa ne dam seama ca asa sta treaba si in lumea adevarata a showbiz-ului unde un reporter ar face orice sa iti fie prieten si sa obtina o poveste tare,beton despre tine.Chiar s-ar preface trist din cauza neajunsurilor tale.In finalul filmului la asta se ajunge,si pot spune ca mi-a placut lucrul acesta.Film compatibil cu realitatea.

0 0