Into the Storm

Dramă, Istoric, Film TV (United Kingdom)

Thaddeus O'Sullivan

Hugh Whitemore

23 Octombrie 2010

21 Octombrie 2021

Sequel al filmului de televiziune "The gathering storm" din anul 2002, "Into the storm" urmareste viata si cariera primului-ministru britanic Winston Churchill pe parcursul derularii celui de-al doilea Razboi Mondial, din anul 1940 si pana in anul 1945. In Europa tocmai s-a incheiat conflagratia, iar populatia din Marea Britanie asteapta cu nerabdare rezultatul alegerilor electorale, in care se infrunta conservatorul Winston Churchill si laburistul Clement Atlee. Talentatul orator Winston Churchill, ale carui discursuri politice au inspirat armatele aliate sa intoarca armele impotriva Germaniei naziste, se afla in vacanta in Franta impreuna cu devotata, loiala si fidela lui sotie Clementine, sperand ca poporul britanic il va vota din nou in functia de premier. Printr-o serie de flashback-uri, liderul politic rememoreaza cele mai glorioase actiuni ale lui din timpul razboiului si observa impactul devastator pe care l-a avut conflictul mondial asupra sanatatii, carierei si mariajului sau. Atunci cand este inlocuit prin vot de catre rivalul sau laburist Clement Atlee, Winston Churchill este atat de furios incat risca sa-si minimalizeze toate realizarile din trecut si sa isi ruineze mariajul.

giuliani

08.09.2018

O parte din viata si cariera politica a lui Winston Churchill, mai precis perioada in care acesta este Prim Ministrul Marii Britanii. Poate fi considerat o lectie de istorie si un plus de cultura generala. Un film foarte interesant, dar doar pentru cei pasionati de astfel de lucruri, pentru ceilalti cred ca ar putea parea plictisitor. 10/10

3 1

Maresalul

08.09.2018

Un film care , dupa parerea mea , promite foarte mult . L-a fel ca in "Warm Springs" , filmul surprinde personalitatea unui mare sef de stat , acolo Roosevelt , aici Churchill , amandoi oameni care si-au ajutat tara , distrugand altele... Americanii au "Warm Springs"-Roosevelt , englezii au "Into the Storm "-Churchill , Romanii au "Oglinda"-Maresalul Ion Antonescu !

6 5

myhaita1

08.09.2018

Se trateaza mai mult aspectul major al personalitatii lui Churchill si latura sa politica vis-a-vis de capacitatea lui de munca in salvarea unei natiuni care era in pragul colapsului. Cu toate ca nu mai este reales prim ministru, scena de la sfarsitul filmului cand este aplaudat intr-o sala de teatru de toti spectatorii, spune multe despre rolul sau de prim rang in castigarea celui de-al II-lea razboi mondial de catre Aliati. Numai pentru amatorii acestui gen de film. mihai

1 0