Into the Woods

Fantasy, Comedie (United States of America)

Rob Marshall

Walt Disney Pictures, Marc Platt Productions, Lucamar Productions

25 Decembrie 2014

2 Ianuarie 2015

<p>"Into the Woods" este o abordare modernă a poveştilor scrise de fraţii Grimm, în care mai multe intrigi se intersectează, iar dorinţele şi aventurile personajelor au de suferit. Acest musical amuzant şi plin de suflet cuprinde poveştile clasice Scufiţa Roşie, Cenuşăreasa, Jack şi vrejul de fasole şi Rapunzel - toate legate într-o poveste originală care îi include pe un brutar şi pe soţia lui , care îşi doresc să înceapă o familie, însă au fost blestemaţi de o vrăjitoare rea.</p>

RoseofSharon

08.09.2018

Am vizionat trailer-ul, pare interesant acest mozaic de povesti celebre, pe muzica lui Sondheim. Costumele vor fi importante, precum si decorurile.

0 3

RoseofSharon

08.09.2018

Un film muzical încântător. Avem de-a face, în partea a doua a sa, cu răsturnări de situații, diferite de mitul ”și au trăit fericiți până la adânci bătrânețe”. Observăm că Prințul e nestatornic, că nevasta brutarului îi cedează, că Mama uriașului vine să își răzbune fiul ucis. Melodiile sunt antrenante, versurile cu înțelesuri ascunse. Mi-a plăcut cât de bine poate să cânte Merryl Streep. De Johnny Depp știam că are o voce frumoasă, de bariton, de când l-am ascultat în ”Sweeney Todd”.

1 3

Deea.bloom

08.09.2018

din punctul meu de vedere nu vroiam sa ii aud cantand, cat vroiam sa ii vad inerpretand.mi-am dat seama din trailer ca povestile, asa cum le stim noi, se vor amesteca intre ele, aparand rasturnari de situatie. problema este ca am vazut exact ceea ce stiam si nimic nou, am ascultat cantecele, am admirat voci, da nimic nu m-a impresionat. filmul primeste un 6 strict pentru prestatia actorilor.

0 1