Intouchables

Dramă, Comedie (France)

Eric Toledano, Olivier Nakache

Gaumont, CinéCinéma, Quad Productions, Chaocorp, Ten Films, TF1, Canal+, TF1 Films Production

2 Noiembrie 2011

20 Aprilie 2012

În urma unui teribil accident cu parapanta, Philippe, un artistocrat înstărit, e nevoit să angajeze un asistent personal și, surprinzător, îl alege pe Driss, un tânăr din suburbii, proaspăt ieșit din închisoare. Pe scurt, cea mai nepotrivită persoană pentru job. Lăsând la o parte lipsa lui de experiență, când vine vorba despre umor lucrurile se schimbă radical. Și astfel, toate barierele dispar, lăsând loc celor mai nebunești, ciudate și incredibil de amuzante aventuri, în care Philippe și Driss se antrenează constant, clădind o prietenie puternică, deși improbabilă. Pentru că pe cei doi tocmai ceea ce îi desparte îi transformă în Invincibilii, doi prieteni capabili să mute munții împreună, să-l facă pe Vivaldi să trăiască din nou alături de Pământ, Vânt și Foc, într-un cuvânt să creeze cu foarte mult umor un univers comun din două lumi aparent incompatibile.

bdoinita_65

08.09.2018

Daca doriti un film relaxant ,cu mult umor si o farama de drama vi-l recomand pe acesta.Omar Sy are o prestatie de exceptie,interpretand rolul asistentului lui Philippe,un om bogat financiar dar sarac sufleteste,fiind condamnat sa traiasca intr-un scaun cu rotile.Driss reuseste sa-l cucereasca prin naturalete si firesc,fara a incerca sa para altfel decat este.Intre cei doi apare o afinitate astfel incat atunci cand Driss pleaca Philippe sufera.Dar inima lui Driss e mare ,cum n-ar fi crezut nimeni si in final ii aranjeaza viata lui Philippe astfel incat sa fie ambii multumiti.Actiunea curge ca o poveste,te face sa razi,nu te plictiseste.Pentru un zambet sau poate mai multe ,va doresc sa-l vizionati!

7 2

Bibi_TM

08.09.2018

Doi actori superbi, François Cluzet si Omar Sy au reusit un film nemaipomenit. Legatura sufleteasca ce se naste intre cei doi, primul un bogatas infirm, iar cel de-al doilea un imigrant senegalez in cautare de serviciu, situtiile atat trgice cat si comice, actiunile lor non-conformiste sunt sarea si piperul filmului. De remarcat si faptul ca scenariul este cules din viata reala, cei doi fiind prieteni si acum, in zilele noastre. Cred ca filmul ar merita cel putin un Oscar.

16 6

fancinema

08.09.2018

Mi-era dor de o comedie buna frantuzeasca si iata ca dorinta mi s-a indeplinit. Filmul fiind facut dupa o intamplare reala, vreau sa cred ca adevaratul Driss este la fel de "cool" ca cel din film. Sa ne bucuram de oamenii care spun ce gandesc, care actioneaza asa cum le spune inima si care ne pipereaza viata! Ce recomanda acest film? Pai.... "Earth, Fire and Wind", imagini frumoase din Paris, replici spumoase, cateva lectii de arta moderna si ... macar o repriza de ras sanatos! A bientot! :)

11 5