Invictus

Dramă, Istoric (United States of America)

Clint Eastwood

Spyglass Entertainment, Malpaso Productions, Revelations Entertainment, Mace Neufeld Productions, Liberty Pictures (II), Warner Bros. Pictures

10 Decembrie 2009

5 Martie 2010

Bazat pe romanul "The human factor: Nelson Mandela and the game that changed the world" al autorului John Carlin, filmul "Invictus" relateaza povestea reala a modului in care presedintele de culoare Nelson Mandela si-a unit fortele cu Francois Pienaar, capitanul echipei de rugby a Africii de Sud, cu scopul de a-i unifica pe locuitorii tarii sale. Dupa ce a fost eliberat din inchisoare dupa 27 de ani de detentie si a fost ales primul om in stat, Nelson Mandela a inteles ca tara a ramas divizata din punct de vedere economic si rasial chiar si dupa eradicarea politicii de apartheid si a decis sa se foloseasca de campionatul mondial de rugby gazduit de catre Africa de Sud in anul 1995 pentru a-i aduce laolalta pe albi si negri prin limbajul universal al sportului. Dupa decade de violenta si lipsa de incredere, albii si negrii din Africa de Sud au vibrat impreuna in tribune sau in fata televizoarelor vazand cum echipa lor nationala de rugby devine campioana a lumii si invinge in finala cu scorul de 15 -12 marea favorita a turneului - Noua Zeelanda.

Juristul

08.09.2018

Cand un film de factura acestuia este regizat de Clint Eastvood nu poate fi decat un succes.Seriozitatea este calitatea ce o apreciez in mod deosebit la actorul -regizor C.Eastwood .In aceasta drama politica regizorul si cei doi protagonisti imortalizeaza secvente ale realitatii dure si crude de pe continentul african.Doua roluri de exceptie.Bravo Matt Damon , nota 10 cu felicitari Morgan Freeman

9 8

tavy4489

08.09.2018

cred ca e frumos filmul, mai ales ca in distributie sunt niste actori buni si foarte buni si cel mai bun lucru al filmului clint eastwood care este un regizor genial. mie personal cred ca toate filmele regizate de el mi-au placut, mai ales ca au abordat o tema noua si inedita

1 4

ciulinic

08.09.2018

Filmul impresioneaza prin naturaletea personajului,simplitate,profunzime,modestie si forta interioara.Un film impresionant care te acapareaza si te implica .Daca Morgan Freeman s-a jucat pe sine in schimb Matt Damon reuseste sa domine si merita felicitat.Merita vazut .

9 8