Iron Sky

Acțiune, Comedie, SF (Finland, Germany, Australia)

Timo Vuorensola

Blind Spot Pictures Oy, 27 Films Production, New Holland Pictures

10 Martie 2012

22 Iunie 2012

În ultimele zile ale celui de-al doilea Război Mondial, participanţii la un program spaţial secret al naziştilor scapă de distrugere evadând pe partea întunecată a Lunii. Timp de 70 de ani, naziştii construiesc în cel mai mare secret o fortăreaţă spaţială gigantică, cu o flotă imensă de farfurii zburătoare. Nu peste mult timp, această armată de neoprit va porni înspre Pământ, vestind întoarcerea triumfătoare a celui de-al Patrulea Reich!<br /> <div align="justify">Când astronautul american James Washington aselenizează puţin cam prea aproape de baza secretă nazistă, Führerul Lunar decide că a momentul glorios al recuceririi Pământului a sosit mai devreme decât se aştepta. Washington pretinde că el a venit pe Lună numai pentru ca să sporească popularitatea preşedintelui Statelor Unite, dar nimeni nu-l crede, căci ce altceva ar fi căutat pe aclo decât să facă prospecţii pentru un iminent atac al forţelor terestre? Aşa că Al Patrulea Reich trebuie să reacţioneze imediat! Dar, înainte ca naziştii să-şi lanseze invazia au nevoie să termine lucrările la nava lor amiral, imensa maşină de război Götterdämmerung. Pentru aceasta au nevoie de tehnologie computerizată, cm ar fi smart phone-ul din buzunarul lui Washington. Prin urmare, doi ofiţeri nazişti, nemilosul Klaus Adler şi idealista Renate Richter sunt trimişi pe Pământ împreună cu Washington, pentru a sustrage susmenţionata tehnologie.<br /></div> <div align="justify">Dar Klaus nu mai are de gând să se întoarcă vreodată pe Lună; are planuri mari pe Pământ: să cucerească puterea singur, mai întâi aliindu-se cu preşedintele, apoi uzurpând tronul Führer-ului Lunar. Când flota de OZN-uri lunare ale naziştilor întunecă cerurile, poziţionate ca să distrugă planeta Pământ, complet nepregătită de apărare, toată lumea, bărbaţi, femei, naţiuni unite, trebuie să-şi reevalueze priorităţile.<br /></div>

ottorobert94

08.09.2018

Interesanta comedie. Intodeauna am apreciat filmele cu tematica nazista fie ca se tin serioase sau mai putin serioase. Pana in momentul de fata acest film e cel mai caraghios film nazi vazut de mine. Prestatia actorilor e buna, insa nu a dat bine acea alterare intre engleza si germana. Efectele speciale, desi nu foarte "colorate" sunt foarte bine realizate, iar povestea, asa cum am mai zis e una caraghioasa, specifica unei parodii. Originalitate cat cuprinde, insa nu foarte multa actiune, asa ca ii ofer acestui film nota 8. Merita vazut.

5 3

Acvila92

08.09.2018

Foarte interesanta ideea si filmul chiar surprinzator de bun si bine realizat. Ma asteptam la o parodie seaca, plina de replici slabe si de clisee, dar n`a fost asa. Actorii mi`au placut, efectele au fost bune (tinand cont ca nu a avut cine stie ce buget). Daca se renunta la tenta de comedie si se aborda serios scenariul, ar fi iesit un super film de SF/actiune, desigur, cu mici dezvoltari/modificari ale scenariului. Eu ii dau un 9.

3 2

tara

08.09.2018