Romantic, Aventuri, Acțiune, Istoric | 03 March 2011 (United Kingdom, United States of America)

Sangele templierilor (2011)

Ironclad

Romantic, Aventuri, Acțiune, Istoric (United Kingdom, United States of America)

Jonathan English, Annemarie Jacir

Annemarie Jacir

Perpetual Media Capital, Mythic International Entertainment, ContentFilm International, Film & Entertainment VIP Medienfonds 4 GmbH & Co. KG (I), VIP 4 Medienfonds, Premiere Picture, Rising Star, Silver Reel, Wales Creative IP Fund, Molinare Investment

3 Martie 2011

25 Iulie 2021

In Anglia secolului al XIII-lea, baronii rebeli l-au determinat pe dispretuitul si tiranicul rege John sa isi puna pecetea regala pe tratatul Magna Carta, un document ce reglementa drepturile oamenilor liberi si continea clauze dificil de acceptat pentru un monarh ce intentiona sa detina mai multa putere decat la nivel strict formal. Dupa cateva luni de la semnarea actului, ce a avut loc la data de 15 iunie 1215, regele John a incalcat angajamentele luate, a alcatuit o armata de mercenari pe coasta de sud a Angliei cu scopul de a readuce tara sub domnia lui si a declansat asa-numitul prim razboi al baronilor.  Cavalerul templier William Marshall si un grup de razboinici experimentati denumiti "Cei 7 magnifici" au incercat sa apere castelul Rochester impotriva ostii de mercenari a regelui John, motiv pentru care respectivul palat a devenit un simbol al luptei pentru libertate si dreptate in epoca medievala.

Bci2

08.09.2018

Judecând după secvențele arătate în trailerul scurt al acestui film, ne putem aștepta la multe bătălii aprige, multă acțiune și curgere de sânge în conflictul dintre armatele regelui Angliei și armatele baronilor rebeli care-și susțin drepturile semnate de regele Angliei în Magna Charta. Are toate semnele unui film de mare succes potențial, însă c-un regizor american și mai mulți actori englezi; acțiunea îl include și pe celebrul personaj Beckett. Într-un trailer foarte scurt al acestui film istoric cu bătălii aprige în Anglia Evului Mediu--vedem secvențe din lupta pentru asigurarea unor drepturi umane care să nu fie încălcate în mod arbitrar de regalitatea engleză. Să sperăm că regia lui English și rolul regelui John nu vor devia de la natura engleză a filmului. S-ar putea să pară ciudat că nu s-a adoptat un regizor englez pentru acest film profund în inima Angliei. Ciocnirile armate de scară mare sunt foarte costisitoare chiar și în producția de filme de acest gen. Trailerul arată secvențe cu asediul castelului Rochester de caătre trupele regelui John al Anglieiș castelul a fost un bastion al baronilor care și-au apărat drepturile semnate de rege în Magna Charta. Vedem în trailer o întreagă cavalerie implicată în acțiuni militare de amploare. Desigur că filmul va fi de mare interes spectatorilor amatori de filme istorice reușite și care se apropie de realitățile istorice, și cu o regie bine pusă la punct.

6 23

Sayre83

08.09.2018

Am asteptat destul de mult timp sa vad acest film si spre usurarea mea, nu m-a dezamagit. Scenariul si regia sunt excelente, iar prestatia actorilor este foarte buna (cel putin Paul Giamatti este exceptional in rolul sau). De mentionat este si faptul ca "autenticitatea" luptelor este impinsa pana in punctul de violenta maxima. Definitely a favourite of mine!

4 1

cristimarc

08.09.2018

O bucurie pentru sufletul care asteapta sezonul doi de la ”Games of thrones” sau orice altceva plin de barbosi care-si zboara dintii cu sabii, topoare,buzdugane. Cei sapte samurai sau dirty dozen reload ? who cares , filmul e bine facut, actorii si accentul britanic sunt deliciosi, Paul Giamatti e diabolic in rolul de “om rau”, costumele, machiajul, muzica ( gregoriana ) sunt yammy… Bonus sunt replici californiene de genul: ” - Scutierule, ai ucis vreodatã un om? Aflã cã nu e un lucru nobil. Nici mãcar atunci când o faci în numele libertãtii? Nici atunci când o faci în numele Domnului! “ sau “Nu esti mai rege decât e pãrul de pe fundul meu. …… Ce pitic enervant”

9 5