It Had to Be You

Comedie, Romantic (United States of America)

Roman Polański

Steven Feder

1 Ianuarie 2000

11 Mai 2021

<p>Anna Penn este o învățătoare modestă  ce urmează să se căsătorească cu un prosper om de afaceri. Charlie Hudson este un fost polițist ce  și-a dat demisia din forțele de poliție, puternic afectat fiind de faptul că nu a reușit să convinga un sinucigaș să nu sară de pe o clădire. El încearcă să devină scriitor și vrea și el să se căsătorească cu o femeie preocupată de carieră și bani, dar foarte frumoasă  și sigură pe ea. Întrucât viitorii parteneri de viață ai celor doi sunt ocupați cu afacerile, Anna și Charlie decid să se ocupe ei de pregătirile pentru nuntă. Soarta face ca cei doi să petreacă un weekend împreună încercând să aranjeze nunțile într-un mod care să fie și pe placul partenerilor și al lor. La sfârșitul weekendu-lui, cei doi constată că s-au îndrăgostit unul de celălalt, dar Anna refuză să se despartă de logodnicul ei . Totuși, cei doi nu se căsătoresc cu partenerii lor , fiecare visând la celălalt. Oare soarta le va fi favorabilă sau potrivnică ?</p>

moni.breathe

08.09.2018

Un film de dragoste frumos si relaxant...Ei doi se intalnesc accidental intrun lift,afland apoi ca amandoi sunt pe punctul de a se casatori...Fiindu-le plecate "jumatatile",acestia petrec suficient timp impreuna in organizarea nuntilor,pentru a se cunoaste mai bine,intrun final,iesind o idila :) Pana la urma nu se casatoreste niciunul si prin intermediul cartii scrise de el despre povestea lor,s-au intalnit si au ramas impreuna :)

1 1

marox

08.09.2018

Un film romantic care se remarca prin povestea bine realizata si prin chimia dintre cei doi protagonisti.Cand ii vezi impreuna vezi intregul.

0 0

08.09.2018

un film romantic ce m-a cucerit instantaneu; mi-a placut naturaletea replicilor, umol, sitiatia oarecum inedita; actorii principali au jucat excelent, cred ca cincizeci la suta din succesul si farmecul filmului se datoreaza lor; s-au completat unul pe celalt; mi-a placut mult coloana sonora, foarte romantica , dar nu e nimic excesiv sau fortat; Natasha Henstridge e o prezenta plina de farmec , sensibilitate, decenta, chiar i s-a potrivit rolul ca o manusa; Michael Vartan e deosebit de dulce, nu tine sa para macho si totusi nu e lipsit de masculinitate; un film ce il recomand cu caldura amatorilor de comedii romantice si nu numai.

0 0