JFK

Dramă, Thriller, Istoric (United States of America)

Oliver Stone

Ixtlan Productions, Warner Bros. Pictures, Canal+, Regency Enterprises, Alcor Films, Camelot Pictures

20 Decembrie 1991

5 Iunie 2020

Pe 22 noiembrie 1963 in Dallas, Texas, este asasinat presedintele JF Kennedy. Nemultumit de concluziile investigatiilor oficiale, procurorul Jim Garrison incepe o actiune pe cont propriu in care isi implica intreaga echipa. Cu cat pune mai multe intrebari, cu atat creste pericolul la care e supus atat el, cat si familia sa. Cercetarile il duc pe Garrison la descoperirea unei legaturi intre asasinarea presedintelui, Mafie si incidentul Golful Porcilor. Procurorul dovedeste ca raportul facut public de FBI este superficial si sustine ipoteze lipsite de veridicitate.

Rudolfo

08.09.2018

Un amestec de dovezi clare si speculatie despre moartea presedintelui Statelor Unite, John F. Kennedy pe 22 noiembrie 1963. Un avocat din New Orleans, Jim Garrison, redeschide dosarul si analizeaza foarte critic probele si concluziile F.B.I.-ului. Faptul ca isi baga nasul unde nu ar trebui si pune cu insistenta intrebari care le creeaza dificultati autoritatilor, s-ar putea sa ii puna viata barbatului in pericol. Insa el nu se opreste din cercetarile lui, si curand descopera niste legaturi ciudate cu razboiul din Vietnam.

3 5

pmfely

08.09.2018

Teorie a conspiratiei.Adevar sau minciuna?Inca un film care sa le deschida capu' americanilor. Oare cand vor crede odata tot ceea ce li se intampla?!

5 3

giuliani

08.09.2018

JFK este un film pentru pasionatii de politica. e clar ca daca iti plac telenovelele si filmele cu adolescenti americani ce isi dau foc, nu are cum sa iti placa acest film,si ti s-ar putea parea lung si plictisitor. daca totusi intentionezi sa vezi acest film, ai sansa sa fii martor la una dintre cele mai mari nedreptati din istorie.....o ancheta absolut eronata, legata de asasinarea uneia dintre cele mai apreciate persoane din istoria moderna,si nu numai.un film ce merita vazut,macar ca si cultura generala.nota 10,fara alte comentarii

10 5