Jack Reacher: Never Go Back

Acțiune, Aventuri, Crimă (China, United States of America)

Edward Zwick

TC Productions, Paramount, Skydance Media, Huahua Media, Shanghai Film Group

19 Octombrie 2016

30 Noiembrie 2020

Acțiunea îl prezintă pe Reacher în drum spre vechea sa bază militară din Virginia, pentru a lua cina cu o femeie numită recent comandatul bazei. Însă, când ajunge acolo, este acuzat de acte de violență asupra unui coleg și de viol. Cum nu-și amintește de niciuna dintre aceste "scăpări", protagonistul este hotărât să facă totul pentru a ieși basma curată și a scoate adevărul la lumină.

cezarica98

08.09.2018

Imi era dor sa vad actiunea unui film care nu exagereaza in cascadorii imposibile. Film bun, plin de actiune, arme, batai corp la corp care dor, sunt bine realizate, sunt reale, un Reacher care de data aceasta se intoarce mai sensibil. Scenariul este etalat pe ecran cu scene in care predomina oasele rupte, folosirea armelor de catre Reacher fiind mai des decat in prima parte, un personaj feminin care nu se indeparteaza de a se murdari pe maini, se lupta si alerga cot la cot cu Reacher, iar un alt personaj feminin este cel al pustoaicei care face greseli tipice unui adolescent, fiind destul de isteata avand in spate "scoala vietii". Personajele negative sunt atat cum trebuie. Un film pe care il recomand, iar daca iti doresti sa vezi un Reacher invicibil, foarte bine pregatit cu simturile ascutite, nu mai stati pe ganduri si fuga la cinema, merita.

4 1

hitman78

08.09.2018

Mi-a placut mai mult primul dar si acesta este de vazut.Are tot ce-i trebuie unui film de actiune facut bine si nu plictiseste absolut deloc.Din pacate distributia este mai slaba la Jack Reacher Never go back, in afara de Tom Cruise niciun nume mare pe afis.Nota 8

1 1

andystarx

08.09.2018

Mie unul mi s-a parut la fel de bunicel ca prima parte,asteptam sa il urmaresc de cand se terminase prima parte,si nu m-a dezamagit ! Este un film de actiune,actiune non stop,si pentru fanii pasionati de asta,merita sigur vazut !

2 0