Jack Ryan: Shadow Recruit

Acțiune, Dramă, Thriller (Russia, United States of America)

Kenneth Branagh, David Cronenberg

Di Bonaventura Pictures, Etalon film, Paramount, Skydance Productions, Mace Neufeld Productions, Buckaroo Entertainment

15 Ianuarie 2014

17 Ianuarie 2014

<p>Povestea are în centru un fost puşcaş marin, detaşat la Moscova ca analist financiar. Jack Ryan, dă peste un complot al angajatorului său menit să finanţeze un atac terorist ce ar urma să distrugă economia Statelor Unite. Eroul se angajează astfel într-o cursă contracronometru pentru salvarea Americii, dar şi a soţiei sale. Acţiunea e un prequel al filmelor care i-a avut în rol central pe Alec Baldwin (The hunt for Red October), Harisson Ford (Clear and present danger, Patriot games) şi Ben Affleck (The sum of all fears).</p>

08.09.2018

Personal am asteptat cu entuziasm acest film de foarte mult timp.In tot acest timp am reusit sa vad si celelalte filme care-l au pe Jack Ryan in prim-plan.Toate aceste filme care il au in comun pe Jack Ryan sunt film foarte bune,pline de tensiune si actiune. Cel mai nou film din aceasta serie intitulat Shadow Recruit este un film excelent care prezinta inceputurile eroului principal.Mi-a placut foarte mult faptul ca regizorul incearca si reuseste sa-l prezinte cat mai bine pe Ryan,ce-l motiveaza pe erou si cat de mult se implica acesta in noua viata secreta. Jack Ryan este un personaj aparte pe care il apreciez foarte mult.Imi place foarte mult acest personaj pentru faptul ca este diferit de celilalti eroi de actiune precum Bourne sau Bond.Jack Ryan este un tip extrem de inteligent,foarte dinamic si plin de entuziasm. Shadow Recruit este un film foarte bine construit si plin de tensiune.Dupa un inceput mai lent situatia devine mai complicata iar actiunea mult mai exploziva.Povestea mi s-a parut una excelenta,foarte inteligenta si putin diferita fata de multe alte scenarii de actiune. Chris Pine face o treaba excelenta in acest film si cu siguranta acesta reuseste cea mai complexa interpretare a rolului.Fata de Alec Baldwin,Harrison Ford si Ben Affleck cred ca Chris Pine aduce ceva mai bun personajului,o abordare plina de energie. Regia ii apartine lui Kenneth Branagh care face o treaba excelenta atat din spatele camerei dar si ca actor.Si distributia este un punct forte al acestui film.Deja i-am amintit pe Pine si Branagh iar Kevin Costner si superba Keira Knightley sunt 2 prezente intense. Shadow Recruit este un film foarte bun pe care l-am trait cu un entuziasm fantastic.Am asteptat acest film de foarte mult timp iar acum ca am reusit sa-l vad sunt foarte multumit.Mi-as dori ca intr-un viitor apropiat Chris Pine sa-l mai interpreteze cel putin odata pe Jack Ryan.

8 2

Muresan.Stefan

08.09.2018

Sunt foarte dezamagit ca am fost la acest film care e plictisitor. Actiunea este o basina! Si in al doilea rand ajung la concluzia ca e un film la care nu trebuia sa vin. Mai bine mergeam la lupul de pe wall street dar nu m-au lasat ca e IM-18. Sau daca tot nu mergeam acolo mergeam mai bine la 12 ani de sclavie sau la alt film. Cel mai prost film al anului jack ryan agentul din umbra. Scenariul e slab intamplarea e rasista si din cate am citit pe cinemagia se dovedeste ca e o prostie de film! Ii acord nota 1 pentru scenariu si filmare!

1 2

08.09.2018

mie mi-a placut filmul, un altfel de james bond, varianta americana; kosner e pur si simplu ireprosabil si arata f bine in uniforma pentru varsta lui.